دزدگیر اماکن
نوشته شده توسط : nouri

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 





:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: