نوشته شده توسط : nouri

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. یکی از مواردی که در قیمت دستگاه ups تاثیر گذار است نوع دستگاه ups است و با توجه به این که کدام نوع از دستگاه برق اضراری را انتخاب کنید، قیمت دستگاه یو پی اس تغییر میکند. زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد.

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، hfw1200tp است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

یکی از ویژگی های مثبت یک مهد کودک اراک این است که به برنامه ی تغذیه ی کودکان توجه ویژه شود. زیر تغذیه یکی از دغدغه های بزرگ همه ی والدین است. برنامه غذایی مناسب برای کودکان می تواند بسیار کم کننده و مفید باشد. بی شک یک انتخاب مناسب در بین مهد کودک های خوب اراک، باید برنامه غذایی منظمی را برای کودکانی که در آن مهد کودک اراک ثبت نام می کنند ارائه دهد.

قیمت مهد کودک ایلام از جمله مواردی است که بسیار از عوامل مختلف بر روی آن تاثیر گذار هستند. میزان امکاناتی که یک مهد کودک در ایلام در اختیار کودک و والدین آن قرار می دهد، تاثیر مستقیم بر روی شهریه مهد کودک های ایلام دارد. همچنین بعضی مهدکودک در برنامه کاری خود اردو های تفریحی دارند که این اردو ها نیز بر روی شهریه مهد کودک های ایلام تاثیرگذار است. بهترین مهد کودک ایلام قطعا امکانات بسیار زیادی دارد و این امکانات بر شهریه آن نیز تاثیرگذار است.

و همچنین درباره ویژگی های بهترین مهد کودک، به عنوان مثال قاعدتا بهترین مهد کودک بجنورد باید بهترین ویژگی های مربوط به یک مهد کودک خوب در بجنورد را نیز داشته باشد تا از سایر مهد کودک های بجنورد متمایز شود. البته بهتر است با توجه به روحیات فرزند خود و ملاک های شخصی خودتان از بین بهترین مهد کودک های بجنورد، مناسب ترین مهد کودک بجنورد را برای فرزند خود انتخاب کنید. در صورتی که انتخاب نادرستی برای مهدکودک مناسب کودک خود داشته باشید، این اشتباه تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روی رشد شخصیتی کودک شما خواهد گذاشت اما اگر مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد را برای کودک خود انتخاب کنید، شاهد تاثیرات بسیار مثبت و تقویت ویژگی های خوب زیادی بر روی شخصیت کودک خود می شوید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک یا کودکستان هر دو نام اولین مکانی هستند که کودک شما به دور از پدر و مادر و خانواده ی خود در حضور پیدا می کند و برای حضور در مکان های اجتماعی بیشتر خود را آماده می کند. بزرگ ترین کمکی که شما با ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید می کنید این است که کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. رفتار های اجتماعی و اعتماد به نفس کودک خود را تقویت می کنید و به او در رشد شخصیتی اش کمک می کنید. در ادامه به بررسی جزئی تر هر کدام از این موارد می پردازیم تا بیشتر به اهمیت حضور کودکانتان در مناسب ترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، پی ببرید.

مربی مهد کودک خوب در قزوین یا هر مهدکودک دیگری مهم ترین نقش را در هر مهد کودک در قزوین یا هر شهر دیگری ایفا می کند. مربیان باید توانایی، مهارت و دانش کافی را برای این کار یعنی مربی مهد کودک قزوین داشته باشند زیرا در صورتی که مربی مهد کودک در قزوین اطلاعات و مهارت کافی را برای این شغل نداشته باشد ممکن است به کودکان آسیب های جدی برساند. اخلاق و مهارت مربی مهد کودک قزوین انتخابی شما برای کودک خود مهم ترین ویژگی ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین مهد کودک قزوین برای فرزند خود به آن توجه داشته باشید.

قیمت مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

خدمات تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

بهتر است یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای را از قبل بشناسید تا بتوانید در صورت نیاز به تعمیر هر دستگاه خود با خیالی آسوده به سرعت به آن مجموعه یا فرد مراجعه کنید. اما یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ابتدا بهتر است بدانید که محصولات و دستگاه های مختلف از شرکت های سازنده ی مختلف با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری جزئی و کلی دارند. به عنوان مثال ممکن است علت بالا نیامدن گوشی سامسونگ با گوشی برند دیگری متفاوت باشد.

 این امر به این معنی است که یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای و کاربلد باید به این تفاوت ها آگاه باشد تا بتواند مشکل دستگاه های مختلف را به طور صحیح عیب یابی کند و احتمال بروز اشتباه را به حداقل برساند. بنابراین در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات خود نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن است که می توانید با خیالی راحت دستگاه خود را به آن بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه سالم تحویل بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

راه های آموزش نقاشی کودکان

 

 راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند . نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید.

برای مشاهده آموزش نقاشی رنگین کمان و آموزش های کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت voolak مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

جی پی اس خودرو

بسیاری از افراد برای خرید و استفاده از جی پی اس خودرو یا دوربین های مداربسته نگرانی هایی دارند اما برای رف این نگرانی ها باید اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند به راحتی امنیت زندگی را تامین کنند . جی پی اس خودرو طول و عرض جغرافیایی را به ردیاب ماشین منتقل کرده و توسط سیم کارت موجود در ردیاب ماشین به گوشی یا لبتاپ شخص منتقل می گردد. این سیستم شبکه ای ماهواره است که کره زمین را تحت نظر دارد و موقعیت های جغرافیایی را مشخص می کند. جی پی اس خودرو و ردیاب خودرو دو سیستم جدا از هم نیستند بلکه جی پی اس قسمتی از ردیاب است که اطلاعات جغرافیایی توسط آن به ردیاب منتقل می شود.

دوربین بیسیم شیائومی

دوربین مدار بسته وایرلس یا بیسیم شیائومی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی FullHd 1080p میباشد و مناسب برای کنترل فضا های داخلی مانند منزل و محیط های اداری و مغازه از راه دور میباشد . این مدل دوربین بدون نیاز به سیم کشی میباشد و فقط نیاز است دوربین به برق متصل شده و در محیط مورد نظر نصب گردد دوربین مداربسته از طریق اتصال به وای فای تصاویر را به صورت اینترنتی به تلفن همراه کاربر ارسال میکند. این دوربین قابلیت چرخش در زاویه عمودی و افقی میباشد و پس از نصب از طریق اپلیکیشن موبایل قابلیت چرخش و تغییر جهت را دارا میباشد همچنین قابلیت اتصال رم MicroSD تا 64 گیگابایت را دارا میباشد و تصاویر را روی رم ذخیره میکند .این دوربین دارای صدای دوطرفه میباشد یعنی میتوان صدای محیطی که دوربین در آن نصب میباشد را از طریق موبایل شنید و همچنین در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن موبایل و از راه دور صحبت کرد تا صدا در محیط پخش شود. دوربین بیبی کم شیائومی از محصولات دوربین شیائومی می باشد که قابلیت های زیادی دارد . قابلیت های دوربین شیائومی به شرح زیر است :

دوربین شیائومی دارای وای فای اختصاصی است . تصاویر دوربین بیبی کم شیائومی از طریق تلفن همراه قابل دیدن است . کیفیت دوربین شیائومی 1080 است . نوع دوربین شیائومی ( بیبی کم شیائومی ) بیسیم است . دوریین شیائومی قابلیت چرخش دارد و برای مراقبت از کودک مناسب است به همین دلیل به آن بیبی کم شیائومی می گویند. شما می توانید از طریق دروبین شیائومی کنترل از راه دور داشته باشید . مکالمه از راه دور قابلیت دیگر دوربین شیائومی است

دوربین مارکت این امکان را به شما می دهد که در خرید دوربین مدار بسته بیسیم  و جی پی اس خودرو راهنمایی و مشاوره بگیرید تا خرید موفقی داشته باشید و دچار مشکل نشوید . این امکان از طریق سایت به آدرسhttps://doorbinmarket.com/ و هم با تماس تلفنی و به صورت حضوری امکان پذیر است .

 



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. دوربین پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشد که با توجه به کارایی ویژه ای که دارد کمی متفاوت تر و پیچیده تر از انواع دیگر دوربین دار بسته است . اکثر افراد برای کاربرد های خاص در مکان های خاص که نیاز به ثبت دقیق پلاک خودرو میباشد از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند، از این رو دوربین پلاک خوان کاربرد عمومی ندارد و بیشتر برای مکان هایی با ضریب امنیتی بالا در تردد خودرو از دوربین پلاک خوان استفاده میشود.

در مدل های متفاوت دوربین های مداربسته معمولا بعضی از مدل ها محبوبیت بیش تری دارند. به عنوان مثال در مبحث دوربین های مداربسته تحت شبکه مدل مینی اسپید دام v380 یکی از مدل های محبوب است. دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که انتقال تصویر و اطلاعات با کابل اینجام می شود در دوربین های تحت شبکه این اطاعات از طریق اینترنت و شبکه منتقل می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین اسپید دام بی سیم با پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله Onvif و کارتSD TF / Micro ، NVR ،ispy ، پخشVc  و  تا 64 گیگا بایت کارت TF مجموعه ای از فناوری را یک جا در اختیار می گذارد. پشتیبانی از میکروفون دو طرفه صوتی با طیف مؤثر 49 فوت، وضوح تصویر  HD رنگی با دید در شب سیاه سفید و با وضوح  1920*1080پیکسل‌ تصویری با کیفیت را ارائه می دهد. 8 عدد لامپ های LED مادون قرمز 196 فوت به شما تصویری شفاف و با کیفیت در شب به شما ارائه می دهد. دوربین مینی اسپید دام وای فای یا دوربین ptz وای فای با لنز موتورایز و بزرگنمایی تصویری ۵x  برابر اپتیکال،
به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان با آنچه دوست دارید در تماس باشید. با یک فرآیند ساده راه اندازی از طریق اترنت دسترسی ایمن به جریان ویدیویی دوربین خود خواهید داشت. هیچ گاه پخش زنده فیلم با کیفیت ۱۰۸۰پیکسلHD  به طور مستقیم از دستگاه تلفن همراه و  پخش فیلم با برنامه CAM HI موجود در iOS  و دستگاه های Android و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD 128G را از دست ندهید. دوربین مداربسته مینی اسپید دام بیسیم به صورتی طراحی و ساخته شده است. که هم برای محیط های بیرونی و داخلی مناسب است . ابعاد این محصول ۲۲۶x190x133mm  می باشد . که قابل نصب و استفاده در محیط های کوچک داخلی هم می باشد.

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. ردیاب خودرو مگنتی برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد. دوربین مارکت برای ارائه خدمات و آشنا کردن شما با محصولات آماده خدمت رسانی است .



:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()