نوشته شده توسط : nouri

نقاشی روز پدر / نقاشی چشم / وولک

 

کشیدن نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی روز پدر استف باید طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی روز پدر برسد و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری کودک می شود.

از دیگر ویژگی هایی که کشیدن نقاشی به تقویت و افزایش آن کمک می کند، اعتماد به نفس است. زمانی که کودکتان نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است، یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که کافی بودن میزان اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد و عدم وجود آن در بزرگسالی باعث بروز مشکلات زیادی می شود. بنابراین از سن بسیار کم و از زمان کودکی افراد باید به این موضوع توجه ویژه شود و چه بهتر که با کمک بازی و سرگرمی این ویژگی را در فرزند خود تقویت کنید.

کشیدن نقاشی چشم و نقاشی های دیگر باعث رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشی چشم در واقع کودک فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی کودک یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی یخ / نقاشی میکی موس / https://www.voolak.com

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی آسان
کاردستی با کاغذ
وولک

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذیا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .برای گرفتن ایده میتوانید به سایت وولک سری بزنید.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی آسانو طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کار دستی ساده
نقاشی آسون
وولک

 

 

شما می توانید ایده نقاشی آسونبه کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی که در وولک وجود دارد می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است  دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کار دستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی یوزپلنگ
نقاشی لاک پشت های نینجا
وولک

 

کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان هیجان انگیز و جذاب باشد، این علاق و تمایل در او افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما می توانید کودکان امروزی را که به شدت علاقه به بازی های دیجیتال و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی دارند برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری دور کنید.

به عنوان مثال کودکانی که روحیه ی هیجانی دارند طرح نقاشی یوز پلنگ می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. بنابراین بهتر است طرح انتخابی شما با سلایق و علایق و روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا او به کشیدن نقاشی طرح انتخابی شما مانند طرح یوز پلنگ تمایل بیشتری نشان دهد و اشتیاق بیشتری به گذراندن وقت خود با ترسیم نقاشی یوز پلنگ داشته باشد.

بهتر است برای این که کودکتان با نقاشی ارتباط بهتری داشته باشد طرح های نقاشی کودکانه که به سلایق، روحیات و علایق او نزدیک تر هستند را انتخاب کنید و به کودکان خود آموزش دهید. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا که در این صفحه بارگذاری شده است، می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

زمانی که کودکتان شروع به ترسیم نقاشی لاک پشت های نینجا می کند درواقع باید طرح نهایی نقاشی لاک پشت های نینجا را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودکان می شود و یکی از نشانه های کودکان باهوش قوی بودن قدرت تخیل آن ها است. همچنین کودکان به هنگام کشیدن نقاشی لاک پشت های نینجا یا هر طرح دیگری درواقع درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم هستند.

سایت کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید مانند سایتت وولک،  همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی پونی
نقاشی آناناس
وولک

 

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی پروانه / نقاشی لاک پشت / وولک

 

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسر مذهبی/ اسم پسر خاص/ وولک

 

سایت وولک را می توان به عنوان سایت کودکان و والدین، توصیف کرد. در سایت وولک مطالب و آموزش های متعددی برای کودکان وجود دارد. آموزش نقاشی، آموزش کاردستی، قصه شب، آهنگ های کودکانه و... از جمله مطالبی هستند که برای سرگرم کردن کودکان در سایت وولک قرار داده شده است. تمامی این مطالب در عین داشتن جنبه های تفریحی و سرگرمی، همگی به دقت و توجه ویژه انتخاب شده اند تا در عین جالب انگیز بودن برای کودکان جنبه آموزشی خود را نیز حفظ کرده باشند. به عنوان مثال کودکان می توانند با خواندن یا گوش دادن یک قصه شب با عمل بسیار پسندیده کمک و اشتراک گذاری با دیگران آشنا شوند.

سایت وولک برای پدران و مادران نیز مطالب آموزنده مختلفی را در سایت خود قرار می دهد. پدران و مادران می توانند با مراجعه به سایت وولک برای بسیاری از سوالات و نگرانی های خود، پاسخ مناسب و صحیح را پیدا کنند. به خصوص در زمینه مسائل و مشکلات پزشکی رایج و خاص در میان کودکان، سایت وولک اقدام به تهیه مطالب پزشکی معتبر و مستند کرده است که والدین می توانند با مطالعه آن در رابطه با بسیاری از ناهنجاری ها، اختلالات و بیماری های دوره کودکی و نحوه درمان و مدیریت آنها آشنا شوند.

در کنار تمامی مطالب آموزشی و پزشکی ای که در در سایت وولک وجود دارد، برخی از مطالب آن جنبه خدماتی نیز دارند. مانند خصوصیات و ویژگی هایی که یک کلینیک دندانپزشکی کودک باید از آن بهره مند باشد و یا مزایای فعالیت و بازی در خانه های بازی و اسباب بازی. تمامی این موارد از جمله دغدغه هایی هستند که بسیاری از والدین با آنها مواجه می شوند. تمامی این مطالب همانند انتخاب اسم پسر خاص و یا انتخاب اسم پسر مذهبی، برای والدین حائز اهمیت می باشد. انتخاب اسم نیز از نگرانی ها و چالش های بزرگی است که بسیاری از والدین در زمان پیش و حتی گاهی پس از تولد کودک با آن درگیر هستند. اکثر مردم با اسم پسر مذهبی و تنوع مختلف آن آشنایی کافی دارند اما مشکل زمانی رخ می دهد که والدین قصد انتخاب یک اسم خاص دخترانه و یا پسرانه دارند. سایت وولک می تواند به پدران و مادران برای آشنایی با بسیاری اسم دختر و اسم پسر خاص کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسر جدید / اسم پسرونه محلی / voolak.com

 

تمامی اسم های ایرانی دارای اصالت خاصی هستند که به یک قوم منسوب می شوند. هر اسم پسرونه محلی را می تواند در گویش های مختلف و به مرور زمان، دچار تغییرات فراوانی شود. حتی برخی مواقع ممکن است یک اسم پسرونه محلی را با یک اسم پسر جدید اشتباه بگیرند. این امر به دلیل نا آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف کشور ایران، به دفعات زیاد رخ می دهد.  به همین دلیل است که راه های مختلفی برای آشنایی با اسامی پسر جدید و دیگر اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی و محلی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به استفاده از کتاب های اسم و همچنین سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، اشاره کرد. هر دو روش دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

در روش استفاده از کتاب اسامی و معانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا لیست شده اند. معنی و ریشه هر اسم نیز مقابل آن ذکر شده اند. اما در این روش، حوصله و زمان زیادی لازم است. به همین دلیل است که اکثر افراد از روش دوم، یعنی جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت های کودک و نوجوان استفاده می کنند.

در این روش، کافی است پدر یا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با ریشه و معنی آن آشنا شوند. یا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلی از یک قوم خاص را دارند می توانند با جستجوی همین کلمات به آن دسترسی یابند. سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com   با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم پسر جدید و یا اسم پسرونه محلی به آن مراجعه کرد. در سایت وولک، در کنار مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان در سایت قرار دارند، آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر، نیز برای سرگرمی و یادگیری کودکان نیز در دسترس قرار دارند. در واقع می توان گفت، سایت وولک به طور همزمان مخاطبین خود را تمامی اعضای خانواده یعنی پدر، مادر و کودکان قرار داده است. به همین دلیل است که انواع مختلف مطالب را می توان در این سایت پیدا کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسر فارسی / اسم دختر محبوب / وولک

 

اضافه شدن یک عضوی کوچک و جدید به خانواده، از مسرت بخش ترین خبرهایی است که می توان به یک خانواده داد. آمدن یک کودک به خانواده همه را به تکاپو و جنب و جوش وادار می کند. کودک دارای نیازهای خاص خود است. باید اتاق کودک آماده باشد، لوازم خواب مناسب برای او تهیه شود، دکوراسیون مناسب برای جنس دختر یا جنس پسر انتخاب شود. والدین سعی می کنند تمام مایحتاجی که ممکن است یک کودک در بدو تولد به آن نیاز پیدا کنند را، فراهم کنند. علاوه بر همچین نیازهایی، کودک به یک هویت نیاز دارد. انتخاب اسم برای کودک به اندازه انتخاب دکوراسیون اتاق کودک، لباس کودک و حتی انتخاب دکتر کودکان مناسب برای او، سخت و در عین حال لذت بخش است. 

برخی از پدران و مادران هستند که دوست ندارند تا جنسیت کودک خود را تا زمان تولد بدانند. به همین دلیل است که برای انتخاب اسم مناسب بین اسم پسر فارسی و اسم دختر محبوب برای کودک خود از هر دو جنسیت دختر و جنسیت پسر جستجو می کنند. برخی دیگر از پدران و مادران اینگونه نیستند. آنها ترجیح می دهند تا جنسیت کودک خود را در همان ماه های اول بارداری، متوجه شوند. همین دانستند جنسیت کودک پیش از تولد می تواند کمک کننده باشد. زیرا دایره جستجو بین اسامی را راحت تر می کند. در هر دو حالت، پدران ومادران باید زمان زیادی را صرف فکر کردن و انتخاب یک اسم متناسب و دلخواه برای کودک کنند. بسیاری از پدران و مادران برای انتخاب اسم پسر فارسی و یا اسم دختر محبوب بین کودکان، از سایت های کودک و گزینه هایی همانند کتاب های اسم کودکان استفاده می کنند.

از جمله سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند و در بسیاری از عرصه های مختلف به کودکان کمک می کنند، سایت وولک می باشد. سایت وولک با داشتن سال ها تجربه در زمینه های آموزشی و مطالب مفید پزشکی از بسیاری جهات می توانند به پدران و مادران و همچنین کودکان کمک های فراوانی کنند. پدران و مادران می توانند با مراجعه به سایت وولک تمامی با نکات و اقدامات مهمی که نوزادان و کودکان در مراحل مختلف رشد به آن نیاز پیدا می کنند و یا پدران و مادران باید انجام دهند را، آشنا شوند.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسر کوردی / اسم دخترانه ترکی / voolak.com

 

قومیت یکی از عوامل موثر در انتخاب اسم برای کودکان است. هر پدر و مادری دوست دارند که اسمی از قومیت و اصل و نسب خود برای کودکشان انتخاب کنند. اسامی زیبا و جذاب مختلفی وجود دارد که کار را برای هر پدر و مادری بسیار دشوارتر می کند. ایران نیز یک کشور چند قومیتی است که هر قوم نیز اسامی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. اسامی قدیمی و بومی که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارا می باشند. این جذابیت به گونه ای است که بسیاری از قومیت های دیگر نیز از اسامی قوم های دیگر نیز استفاده می کنند. دو قوم که اسامی دخترانه و پسرانه آنها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند.  به عنوان مثال اسم پسر کوردی و اسم دخترانه ترکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین اسامی در میان مردم ایران می باشند. امروزه اسم دخترانه ترکی و اسم پسر کوردی را می توان در میان کودکان بسیاری از اقوام که از نظر جغرافیایی نز از این دو قوم بسیار فاصله دارند ، پیدا کرد. این نشان از علاقمندی دیگر قومیت های به اسامی دخترانه و پسرانه این دو قوم ، است.

یکی از راه ها برای آشنایی با اسامی محبوب در میان قومیت های ایرانی ، استفاده از مطالبی است که در سایت های مخصوص کودکان و نوجوان وجود دارد. سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  یکی از این سایت هایی است که به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کند و دارای محتواهای متنوعی نیز می باشد. سایت وولک در انتخاب اسم کودک نیز می تواند به پدران و مادرانی که به کمک نیاز دارند ، راهنمایی های مختلفی کند. به لطف تجربه ای که در زمینه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان بدست آورده است ، سایت وولک موفق به تولید محتواهای پزشکی معتبر و مستند نیز شده است. مطالب پزشکی سایت وولک به بررسی مشکلات و اختلالات رایج در میان کودکان می پردازند. علاوه بر مطالب پزشکی که مخاطبین آن پدران و مادران هستند ، مطالب آموزشی متعددی نیز در سایت وولک قرار دارند. این مطالب آموزشی با هدف کمک به پیشرفت مهارت ها و استعدادهای کودکان تهیه شده اند. آموزش هایی همانند نقاشی کردن و ساخت انواع صنایع دستی که به توسعه و بهبود مهارت های حرکتی و تمرکزی کودکان کمک می کند به صورت رایگان در سایت وولک قرار گرفته است. والدین می توانند با توجه به روحیات و علایق کودکان خود از میان این آموزش های یکی را انتخاب کنند.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم دخترانه / نام پسر فارسی / وولک

 

دنیای اسم های ایرانی بسیار گسترده و متنوع می باشد. ایران کشوری است چند قومیتی و دارای گویش های مختلف است. همین امر به افزایش تنوع و زیبایی اسامی ایرانی کمک های فراوانی کرده است. اما این تنوع و گستردگی باعث شده است انتخاب نام پسر فارسی و یا اسم دخترانه بسیار دشوارتر از سابق شود. پدران و مادران نیز برای انتخاب اسم کودک خود از هر روشی استفاده می کنند تا با اسامی مختلف آشنا شوند و سپس تصمیم گیری کنند. انتخاب اسم کودک در راه ، یکی از شیرین ترین و جذاب ترین بخش های پدر و مادر شدن است. حتی تمامی اعضای خانواده و اقوام و همچنین دوستان و نزدیکان نیز سعی می کنند با گفتن نام هایی که شاید به گوش پدران و مادران نرسیده باشد به آنها کمک کنند و در این امر مشارکت داشته باشند. اسم دخترانه و نام پسر فارسی اصیل را می توان در میان اسامی قومیت های مختلف ایرانی جستجو کرد. جذابیت معنایی و زیبایی آوایی که اسامی ایرانی دارند ، استفاده و انتخاب از میان آنها را به کاری بسیار سخت تبدیل کرده است. در برخی موارد زمانی که پدران و مادران نمی توانند بر روی یک نام پسر فارسی و یا اسم دخترانه به توافق برسند ، ممکن است تصمیم بگیرند چند اسم برای کودک خود انتخاب کنند. بدین ترتیب کودک دارای یک اسم ترکیبی خواهد شد که سلیقه پدر و مادر را به طور همزمان به همراه خواهد داشت.

علاوه بر انتخاب نام ، کودک نیازهای دیگری نیز دارد. کودکان موجودات حساسی هستند که باید پیش از به دنیا آمدن آنها برخی از موارد را برای آنها به طور کامل آماده و محیا کرد. مواردی همانند انتخاب دکوراسیون اتاق کودک ، انتخاب شیوه مناسبی برای چیدمان وسایل اتاق ، رنگ اتاق و ... از جمله مسائلی هستند که پدران و مادران باید پیش از به دنیا آمدن کودک برای آن تصمیم گیری و اقدامات لازم را انجام دهند. اینکه چه دکوراسیون و چه نوع تختی برای کودک مناسب تر است ممکن است والدین را با سختی در انتخاب مواجه کند. سایت وولک ، می تواند در این زمینه به پدران و مادران کمک کند. سایت وولک که به طور تخصصی در حیطه کودک و نوجوان و مسائل مهم مرتبط به آنها فعالیت می کند ، دارای مطالب و محتواهایی است که پدران و مادران می توانند از آنها برای برطرف کردن مشکلاتی که با آنها مواجه هستند ، استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نام پسر / اسم پسر شیک / وولک

 

انتخاب اسم کودک، یکی از دغدغه های همیشگی پدران و مادرانی است که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند. هر چند کودک نیز داشته باشند ، همچنان انتخاب اسم برای کودک جدید همانند اولین تجربه آنها دشوار و چالش بر انگیز خواهد بود. انتخاب یک نام پسر یا اسم دخترانه از میان تنوع بالای اسامی ایرانی کاری بسیاری سخت تر از آن است که بنظر می آید. انتخاب یک اسم پسر شیک شاید کاری بسیار سخت تر و چالش بر انگیز به نظر آید اما در عوض والدین مطمئن خواهند بود که کودکشان در آینده از اسمی که برای او انتخاب شده است رضایت کامل را دارد. راه های کمکی متنوعی پیش روی والدین وجود دارد که از میان آنها می توانند هر کدام که برای آنها متناسب تر است را انتخاب کنند.

یکی از این راه ها استفاده از کتاب های اسم ایرانی می باشد. در این روش قدیمی که شاید امروزه کمتر کسی از آن استفاده کند ، تمامی اسامی دختر و نام پسر به صورت لیست و همراه با معانی و ریشه آنها ذکر شده اند. این روش به نسبت روش دیگر که در ادامه معرفی خواهیم کرد ، دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. از مزیت های استفاده از این روش برای انتخاب نام پسر و نام دختر می توان به این مورد اشاره کرد که در طول فرآیند جستجو ، والدین می توانند با اسامی بیشتری آشنا شوند و شاید یکی از آنها بیش از اسمی که مد نظر دارند نظرشان را جلب کند. اما بزرگترین عیب استفاده از این روش ، زمان بر بودن آن است. پدران و مادران باید زمان زیادی را صرف مرور اسامی و معانی موجود در کتاب کنند.

اما یک روش ساده تر و بسیار سریع تر نیز وجود دارد. استفاده از اینترنت و مطالب موجود در سایت های کودکان یک راه کمکی برای پدران و مادران است که می توانند در هر زمان و هر مکانی از آن استفاده کنند. یکی از سایت هایی که می تواند در این مورد به پدران و مادران کمک کند ، سایت وولک است. سایت وولک را می توان به عنوان سایت کودک و نوجوان توصیف کرد. اما در کنار مطالب و آموزش هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ، بسیار از محتواها نیز مخصوص به پدران و مادران تهیه شده اند. از جمله این مطالب که به پدران و مادران کمک می کنند در زمینه اسم و معانی آنها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسربا کلاس  / اسم دخترونه محلی / voolak.com

 

سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  را می توان سایتی با تجربه چندین ساله در عرصه کودک و نوجوان دانست. فعالیت سایت وولک در زمینه کودک و نوجوان و پوشش بسیاری از مشکلات و مسائلی که اکثر خانواده ها با آن مواجه می شوند ، باعث شده است که سایت وولک در زمره بهترین سایت های کودک و نوجوان ایرانی قرار بگیرد. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com ، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مسائل و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مخصوص به کودکان و نوجوانان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با استفاده و عمل کردن براساس آنها بر مهارت های خود بیافزایند، مشاهده آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا انواع صنایع دستی است که در سایت وولک قرار داده شده است. علاوه بر همه این آموزش های مفید و موثری که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز قسمت هایی نظیر قصه شب در نظر گرفته است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود که پدران و مادران می توانند با توجه به شرایط از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند.

هر پدر و مادری در دوره ای از زندگی کودکی و جوانی خود برای کودکان آینده ای که خواهند داشت اسامی مختلفی را انتخاب می کنند. اکثر این اسامی ممکن است از میان اسامی رایج آن دوره که معمولا یک اسم پسرباکلاس و یا یک اسم دخترونه محلی است انتخاب شده باشند. اما پس از ازدواج ، هر دو طرف باید سلیقه های یکدگیر را نیز در نظر بگیرند. به همین دلیل تمامی اون اسامی که در گذشته انتخاب کرده اند ، هم اکنون دیگر به کار آنها نخواهد آمد. انتخاب اسم دخترونه محلی و یا انتخاب یک اسم پسرباکلاس برای کودکی که هنوز پا به دنیا نگذاشته است، یکی از مهیج ترین و در عین حال دشوار ترین وظایفی است که بر عهده پدر و مادر کودک قرار می گیرد. مسلما پدر و مادری دوست دارد یک اسم پسرباکلاس که در عین داشتن اصالت و معنای زیبا از آوایی دلنشین نیز برخوردار باشد برای کودک خود انتخاب کنند. اما گستردگی و تنوع بالایی که اسامی ایرانی دارند ، کار انتخاب و تصمیم گیری را بر هر پدر و مادری دشوار کرده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی باب اسفنجی
نقاشی پاییز
https://www.voolak.com/

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی جدید
آموزش کاردستی ساده
https://www.voolak.com/

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک آموزش کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است. ایده های عالی برای ساخت کاردستی را میتوانید در وبسایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی مسواک / نقاشی دندان / وولک

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی پیترپن / نقاشی مرد عنکبوتی / وولک

 

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم دختر ایرانی / اسم پسرانه پر طرفدار / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین پزشک کودک، بهترین دندانپزشک کودک و حتی بهترین دکوراسیون اتاق کودک، پدران و مادران باید برای کودک خود یک اسم انتخاب کنند. دنیای اسامی ایرانی بسیار گسترده است. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر ایرانی و یا یک اسم پسرانه پر طرفدار، تمامی اعضای خانواده و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که می شناسند را به پدران و مادرانی که منتظر تولد کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که به طور حتم همگان با آن آشنایی ندارند. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین روش های انتخاب اسم، استفاده از کتابچه های اسامی می باشد. در این کتابچه ها اسامی براساس حروف الفبا لیست شده و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتابچه ها یک عیب و سختی دارد، و آن این است که کاری زمان بر و وقت گیر می باشد. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتابچه برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما مزیت استفاده از این راه، آشنایی با اسامی بیشتر می باشد. برای پدران و مادرانی که تنها به دنبال یافتن معنی یا ریشه یک اسم هستند یک راه ساده تر نیز وجود دارد.

ساده ترین و راحت ترین راه برای انتخاب اسم دختر ایرانی و یا آشنایی با اسامی دخترانه پر طرفدار یا اسم پسرانه پر طرفدار، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک فعالیت می کنند. یکی از سایت هایی که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

ترانه شاد کودکانه
https://www.voolak.com

 

شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .یادگیری با آهنگ کودکانه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. همچنین او را با لغات جدید آشنا میکنند و احساسات او را گسترده تر میکند. او را با موقعیت های مختلف آشنا میکند.

سایت های زیادی هستند که در حوزه کودک کار میکنند اما مهم است که چه سایتی را انتخاب میکنید. سایت مناسب برای کودکان، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند. سایت هایی  مثل وولک که کاملا مناسب کودک هستند https://www.voolak.com.  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آهنگ کودکانه فارسی
وولک

 

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود در سایت های کودکانه مانند وولک عموما بر روی حوزه هایی مثل قصه و کارتن و آهنگ های کودکانه کار میکنند. خیلی مهم است که کودکان شما در چه سایتی گشت و گذار کنند برخی از سایت ها فقط سرگرم کننده هستند و هیچ آیدی رشدی و تربیتی برای کودک ندارند. سایت هایی نیز هستند که به محتوای خود دقت میکنند. محتواهایی مثل قصه و آهنگ کودکانه فارسی منتشر میکنند که به محتواهای آن دقت شده که مناسب سن کودک باشد. آهنگ های کودکانه سایت وولک میتوانند جایگزین مناسبی بجای آهنگ های بزرگسالان باشند که بسیار هم برای کودک بد آموزی دارند. آهنگ های کودکانه برای کودکان نوشته شدند و از این جهت مناسب روحیات آنها هستند. این اهنگ ها از آهنگ های قدیمی و نوستالژیک و آهنگ های جدید هستند که عواطف و دایره لغات کودک را هم گسترش میدهند.  کودک با خیال پردازی در خصوص این آهنگ ها خود را در موقیعت های متفاوت تصور میکند و به تجربیات ذهنی او میافزاید.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه
وولک

 

کودکان علاقه زیادی به سرگرم شدن دارمد. آهنگ ها یکی از راه ها ی سرگرم شدن کودکان است. شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. شعر کودک میتواند به کودک مسائل اخلاقی را آموزش دهد، با شعر های کودکانه احساسات کودک رشد پیدا میکند. آنها هم مثل ما میتوانند با شعر ها ارتباط نوستالژیک برقرار کنند. مثل شعر های کودکی قدیمی که برای بزرگ تر ها نوستالژیک هستند. بچه ها بدون امر و دستور به حفظ کردن شعر ها میپدازند چون به آنها حس خوبی میدهد. در وولک بیش از 100 شعر کودکانه وجود دارد از قدیمی تا جدید شعرهای آموزنده و خوش ریتم مناسب برای کودکان. و بیش از 500 قصه کودکانه زیبا هم در وولک وجود دارد. وولک جایی است که بچه های شما میتوانند به راحتی در آن وول بخورند.  در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. خواندن ترانه کودکانه شاد باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد. کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .دایره لغات آنها نیز افزایش میابد و با ریتم و نگارش آشنا میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آهنگ بچه گانه فارسی / voolak

 

یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.

تاثیر شعر و آهنگ بچه گانه فارسی بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

برای شنیدن آهنگ های و شعر های کودکانه جذاب و فارسی می توانید به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کنید و در آن جا به تمامی سرگرمی های مورد نیاز برای روح و جسم کودک خود دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه فارسی
وولک

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. برای گوش دادن به آهنگ ها میتوانید از فضای اینترنت بهره ببرید مثلا سایت هایی که در حوزه کودک و تایید شده هستند مثل وولک که یکی از آنها است. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودک با گوش دادن به شعر کودکانه فارسی دایره لغات گسترده تری پیدا میکند و همین موجب تقویت اعتماد به نفس و فن بیان او خواهد شد و چه بسا برای آینده او بسیار مفید باشد. همچنین باعث رشد قوه تخیل او خواهد شد. وولک برای کودکان برنامه های مفید زیادی دارد و به رشد ذهن کودکان اهتمام ورزیده است. او با کار تخصصی در حوزه کودک یک محیط امن مجازی برای کودکان فراهم آورده است. که والدین میتوانند با خیال راحت اجازه دهند کودکان در آن محیط سرگرم شوند و بیاموزند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آهنگ کودکانه صوتی
وولک

آهنگ های کودکانه کمک زیاید به رشد کودک میکنند و برای او بسیار مفید هستند. چرا که حواس شنیداری کودک را درگیر میکنند و ذهنم فعال کودک به تحلیل داده های ورودی میپردازد و تمام لغات و مفاهیم آهنگ در مغز کودک حک میشود. به نظر میرسد حالا متوجه شده اید که چرا کارشناسان کودک، کودکان را از شنیدن محتواهایی که مناسب سن آن نیستند منع میکند. فک کنید که کودک شما به جای گوش دادن به آهنگ کودکانه صوتی و مفاهیمی همچون کمک، همدلی، تلاش و ... به محتواهایی مثل آهنگ های دکتر و سمیه گوش کند و با مفاهیم خارج از سنش آشنا شود و به آنها توجه کند!!! و به تفکر در آن خصوص بپدازد و دایره لغاتش در آن زمینه ها گسترده شود. هیچ پدر و مادری این را نمیخواهد. هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. یادگیری همراه با آهنگ کودکانه شاد ، مغز کودک را برای یادگیری در زمان مدرسه آماده می کند .اما قبل از آن هم میتوانید در سایت هایی مثل وولک به او کمک کنید آهنگ گوش کند و حفظ کند.
جنبش های فیزیکی که در هنگام خواندن آهنگ کودکانه صوتی ایجاد می شود کودک شما را از لحاظ جسمی قدرتمند می کند و به نوعی با این روش یعنی پخش ترانه کودکانه شاد می توانید موجب ورزش کردن او شوید .
با دانلود ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود به حفظ آرامش او کمک می کنید . کودک با گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه بی کلام می تواند به راحتی بخوابد یا با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام از خشم کودک خود جلو گیری می کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه شاد
وولک

 

شعر ها و آهنگ های کودانه بسیار برای کودکان مفید هستند و باعث رشد ذهن آنها میشوند. از طریق شنوایی، تفکر و تخیل و آشنایی با احساسات و مفاهیم مختلف خیلی مهم هست که کودکان بجای آهنگ های شاد بزرگسالان برای تامین نیاز به شادی خود حتما شعر کودکانه شاد گوش بدهند. نباید به بهانه ی بد آموزی آنهگ های شاد بزرگسالان انها را به طور کلی از گوش دادن آهنگ های شاد محروم کرد و آهنگ های شاد مناسب برای کودک نه تنها برای او ضرر ندارند بلکه خیلی هم مفید هستند و میتوانید در سایت های متفاوتی که در حوزه کودک کار میکنند مثل وولک این آهنگ ها را پیدا کنید. واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .
این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید. میتوانید با عروسک ها برای آنها اجرا کنید و اهنگ ها را بخوانید. آهنگ ها طیف احساسات کودک را نیز گسترش میدهند. او را با موقعیت های مختلف آشنا میکنند و باعث رشد قوه تخیل او میشوند. کودک همانگونه که آهنگ های بزرگسالان را حفظ میکند و راجب معانب آن کنجکاوی میکند و سوال میپرسد درباره آهنگ های کودکانه نیز تفکر و کنجکاوی میکند.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه کوتاه
وولک

 

 

گوش کردن به آهنگ نه تنها برای کودکان خردسال از نظر تربیتی، تقویت هوش و شادی آفرینی مهم است بلکه برای نوزادان نیز اهمیت داد سایت وولک در یک مقاله به آن پرداخته است و میتوانید بخشی از آنرا را اینجا بخوانید. یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه کوتاه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.
تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کلیپ آهنگ کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

شعر ها و آهنگ های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر و اهنگ شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. همچنین میتوانید اگر فرصت کافی برای خواندن آهنگ ندارید یا آهنگ های کودکانه زیادی حفظ نیستید از کلیپ آهنگ کودکانه مخصوص کودکان در سایت ها استفاده کنید. این سایت ها که مخصوص کودکان هستند محتواهای زیادی در خصوص رشد کودک دارند و در زمینه های مختلف فعالیت میکنند. زمینه هایی از جمله قصه و آهنگ و  نقاشی و کاردستی. یکی از سایت هایی که در همه ی حوزه های کودک فعالیت میکند سایت وولک است. اگر میخواهید شعر و آهنگ های کودکانه این سایت را ببنید سری به آدرس https://www.voolak.com بزنید. این سایت طرفداران کودک زیادی دارد و والدین نیز از این سایت راضی هستند و با خیال راحت به کودکانشان اجازه فعالیتن در این سایت را میدهند..

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

متن شعر کودکانه / voolak

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه متن شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند.

انتخاب یک سایت کودک با عمق بصری باعث می شود که دنیای روی صفحه نمایش واقعی تر به نظر برسد و احساس واقعی تری برای کودک داشته باشد و کودکان با ظاهر یک سایت معمولی بیشتر آشنا می شوند سایه ها ، جلوه های برجسته ، شیب ها و طرح های سه بعدی برای شکل دادن به یک دید واقع بینانه تر استفاده می شود.

یکی از بهترین سایت هایی که در زمینه کودک در فرمت وب و اپلیکیشن فعالیت می کند، وبسایت وولک است. وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com با رعایت تمامی نکات روانشناسی کودک، سعی کرده است تا وبسایتی کامل را برای سرگرمی کودکان و آموزش های مورد نیاز برای والدین به وجود اورد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت وولک، به سرگرمی های متعددی که کودک را می تواند تا ساعت ها سرگرم کند، دسترسی داشته باشید. در وولک، نقاشی، کاردستی، آهنگ ها و شعر های متعدد کودکانه، و قصه های منحصر به فردی است که هر کدام از آن ها پر از نکته و سرگرمی برای فرزندان دلبند شماست.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

شعر کودکانه جدید / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه جدید می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

ذهن کودکان شما عاشق یادگیری است و سایت وولک فرصتی عالی برای ایجاد سرگرمی و جذاب کردن یادگیری است بنابراین کودکان خود را با بازی ها و فعالیت هایی که شامل یادگیری و پازل ها در یک سایت است، مشغول کنید. اگرچه سایت مناسب برای کودکان فرصتی برای شکستن هنجارهای سایت مناسب برای بزرگسالان است ، اما هنوز هم با مجموعه بهترین دستورالعمل های عملکرد خود همراه است به هر حال فرصتی است که با هم متفاوت فکر کنیم و تفریح ​​زیادی داشته باشیم و برای یک راهنمایی عمومی انتخاب سایت کودک خود به یاد داشته باشید که باید روشن و جسورانه و سرگرم کننده و آموزشی برای کودک شما باشد فرزندان شما می توانند امروز در یک محیط آنلاین ایمن چیز جدیدی بیاموزند بنابراین سایت های آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده هستند اگر سایت کودکانه مناسب طراحی شده باشد و محتوای مناسبی داشته باشد کودکان شما می توانند صدها ویدئو کلیپ نمایش را تماشا کرده و بازی هایی را انجام دهند که به آنها کمک می کند حروف ، صداهای حیوانات ، قافیه ها ، رنگ ها و موارد دیگر را یاد بگیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آهنگ کودکانه شاد فارسی
https://www.voolak.com

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.

یکم سایت کودک خوب که میتوانید به آن سر بزنید به آدرس https://www.voolak.com میباشد. با گشت و گذار در این سایت خواهید دید  کهصفحات متعددی در خصوص قصه و آهنگ و نقاشی و کاردستی دارد. همه این صفحات از نظر محتوا کارشناسی شده هستند و بسیار برای کودک مفید اند. شما نباید از ترس بد آموزی به طور کلی فضای مجازی را برای کودکان ممنوع کنید چذا که او را از یادگیری در دنیایی بزرگ محروم میکنید بلکه باید هوشمندانه تر عمل کنید و به کودک اجازه گشتن در محیط های مجازی متناسب با سنش بدهید و محیط های آموزنده را پیدا و به او معرفی کنید. به عنوانه مثال نباید به طور کلی او را از آهنگ گوش دادن محروم کنید. بلکه باید آهنگ های کودکانه متناسب با سن او را پیدا کنید. درگیری کودک با هر تجربه ای محتوای آن برای سنش باشد برای او مفید است و عملکرد ذهن او را تقویت میکند. مثلا آهنگ کودکانه شاد فارسی زیادی وجود دارند که کودک میتواند انها را ببنید و لذت ببرد.

خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .
آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … و آشنایی با این احساسات برای کودک بسیار مفید است.

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی درخت / نقاشی خرسhttps://www.voolak.com/

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی سیب زمینی / نقاشی عنکبوت / وولک

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی ماهی مرکب / نقاشی تنگ ماهی / وولک

 

ترسیم نقاشی ماهی مرکب می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. چرا که به احتمال زیاد کودک شما با حضور در فضا ها و جمع های عمومی درباره ی این سریال و بازی های آن شنیده است. به همین علت شما می توانید با پیشنهاد ترسیم نقاشی ماهی مرکب کودکان خود را به کشیدن نقاشی ترغیب کنید. از آن جایی که کشیدن نقاشی ماهی مرکب یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیار زیادی در روند مسیر رشد ذهنی و جسمی کودک شما دارد. می توانید با ترفند هایی مانند انتخاب یک طرح جذاب و هیجان انگیز مانند نقاشی ماهی مرکب، تمایل و اشتیاق فرزند خود را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

برای هیجان انگیز تر کردن کشیدن نقاشی ماهی مرکب می توانید بعد از به اتمام رساندن نقاشی ماهی مرکب توسط فرزند خود، به عنوان جایزه، به ساخت آبنبات های سریال اسکویید گیم بپردازید و با کودک خود مشغول بازی شوید. با این کار انجام بازی های فیزیکی و مفید را نیز در کودک خود افزایش می دهید. از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند و بیش تر وقت خود را با تجهیزات الکترونیکی مانند کنسول های بازی و گوشی های همراه می پردازند، مشغول شدن این کودکان ملقب به نسل شبکه به نقاشی کشیدن و ساخت کاردستی می تواند قدم بسیار بزرگ برای دور کردن آن ها از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باشد.

از جمله مواردی که نقاشی تنگ ماهی یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی تنگ ماهی یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی تنگ ماهی هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. شما عزیزان در سایت وولک می توانید به نقاشی های دیگری که برای کوکانتان آموزنده هستند، دسترسی داشته باشید. با انتخاب نقاشی مورد علاقه کودکتان، او را در رشد مهارت های ذهنی و حرکتی، یاری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی اژدها / نقاشی میکروفون https://www.voolak.com/

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی نمو / نقاشی پیتزا / https://www.voolak.com/

 

 

همچنین درمانگران به دلیل تاثیر بسیار زیاد نقاشی بر روی کودکان از روش نوین نقاشی درمانی در روان درمانی خود استفاده می کنند و تحقیقات نشان داده است که نقاشی درمانی تاثیر بسیار زیادی روی کودکان دارد. برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنید تا او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید، بهتر است یک طرح نقاشی جذاب که با سلایق و علایق کودک شما سازگاری داشته باشد انتخاب کنید.

به عنوان مثال طرح نقاشی نمو می تواند طرحی بسیار هیجان انگیز برای کودکان باشد. چرا که اکثر کودکان به کارکتر نمو در انیمیشن در جست و جوی نمو علاقمند هستند و همین امر سبب می شود تا طرح نقاشی نمو برای آن ها بسیار دوست داشتنی باشد. همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی نمو می کند باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نمو را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی فرزند شما می شود و همانطور که می دانید یکی از ویژگی های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی نمو یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به کودک خود به افزایش و تقویت هوش او کمک کنید.

برای این که کودک خود را به نقاشی کشیدن جذب کنید بهتر است در ابتدا یک طرح نقاشی که به سلایق و علایق کودک نزدیک باشد و با روحیات او سازگاری داشته باشد انتخاب کنید تا کودک به نقاشی کشیدن ترغیب شود. به عنوان مثال طرح نقاشی پیتزا می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای فرزندان شما باشد. چرا که اکثر کودکان عاشق پیتزا و فست فود هستند. همچنین کشیدن نقاشی پیتزا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری علاوه بر این که کودکان را از اینترنت و تجهیزات الکترونیکی دور می کند به  مسیر رشد شخصیتی بهتر آن ها نیز کمک می کند.

به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی پیتزا خود را به اتمام می رساند در واقع یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت و افزایش می دهد و همان طور که می دانید کمبود اعتماد به نفس می تواند در بزرگسالی باعث بروز اختلالات متفاوتی در روان افراد شود و از آن جایی که شخصیتی افراد در کودکی شکل می گیرد، با آموزش نقاشی پیتزا به کودکان آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید! برای دانستن نکات بیشتر در رابطه با اعتماد به نفس کودکن هم چنین می توانید به مقالات روانشناسی ما در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی ساده
وولک
کاردستی

 

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

فیلم کاردستی ساده
نقاشی زیبا آسان
وولک

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است میتوانید از فیلم کاردستی ساده در سایت وولک استفاده کنید.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .برای ایده گرفتن کودکان سایت وولک بسیار مناسب است.
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی زیبا آسان می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اسم پسرانه / اسم دخترانه پر طرفدار / voolak.com

 

در اکثر مواقع زمانی که خبر بارداری شنیده می شود و یا حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک، پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب یک اسم دخترانه پر طرفدار و اسم پسرانه جذاب به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه پر طرفدار و انتخاب اسم پسرانه جذاب برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین کارهایی است که پدران و مادران انجام می دهند. اما این فعالیت جذاب  می تواند با سختی های خاص خود نیز همراه باشد. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت کودک خواهد بود.

نظر سنجی از دوستان و مشورت کردن با اعضای فامیل یکی از واضح ترین روش هایی است که حتی در حالت عادی نیز به خودی خود انجام می شود. زیرا همه افراد فامیل و دوستان از اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده هیجان زده هستند و دوست دارند تا به هر نحوی که شده در انتخاب اسم آن مشارکت داشته باشند. به همین دلیل است که در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازار اظهار نظر در رابطه با اسم کودک هنوز متولد نشده، بسیار داغ خواهد بود!

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله سایت هایی است که می تواند نه تنها در انتخاب اسم بلکه در بسیاری از موارد دیگر به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک، مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج دوره رشد و کودکی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. پدران و مادرانی که دارای فرزندی با این مشکلات هستند به راحتی می توانند با مطالعه مطالب سایت وولک با راهکارهای مقابله این مشکل، آشنا شوند. علاوه بر مطالب پزشکی که برای کمک به والدین در سایت وولک قرار داده شده است، وولک به فکر کودکان نیز بوده است. در سایت وولک انواع آموزش ها و نکات مفید تحصیلی برای کودکان نیز قرار داده شده است. تمامی این آموزش ها که شامل ساخت انواع صنایع دستی و یا نقاشی طرح های مختلف می شوند، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()