نوشته شده توسط : nouri

ممکن است به طور ناگهانی با روشن نشدن لپ تاپ خود مواجه شوید. روشن نشدن لپ تاپ می تواند دلایل متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. بهتر است برای رفع این مشکل به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید. در صورتی که به مرکز تعمیرات درستی مراجعه نکنید ممکن است تعمیرکار مورد نظر مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و این امر باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به تمامی وسایل ها و ابزارات مورد نیاز برای تعمیر هرگونه دستگاه از هر شرکت سازنده ای باشد. همچنین باید مجهز به قطعات سخت افزاری شرکت های سازنده متفاوت باشد تا در صورت نیاز به جایگزین قطعه ای سالم به جای قطعه ای آسیب دیده، با دسترسی به قطعات اورجینال و صدرصد اصل سالم بتواند در اسرع وقت دستگاه را تعمیر کند.

یک تعمیرکار ماهر در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت لنوو تخصص و مهارت داشته باشد و به عنوان مثال از پس تعمیر تخصصی مک بوک یا به طور کلی تعمیرات محصولات اپل به خوبی برنیاید. از آن جایی که در ساخت محصولات اپل حساسیت و ظرافت بسیار بیشتری به کار رفته است بنابراین در انتخاب مرکز تعمیرات نهایت دقت را به خرج دهید.

به طور کلی لپ تاپ ها به علت کاربرد و کارایی بسیار زیادی که دارند، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر آن ها نیز بالاتر می رود. در صورتی خرابی لپ تاپ انجام بسیاری از فعالیت های روزمره ما دچار مشکل می شود و بسیار از فعالیت ها نیز به طور کلی غیرقابل انجام می شوند بنابراین برای مطمئن شدند سلامت عملکرد لپ تاپ خود حتما هر چند وقت یکبار به مرکز تعمیرات مراجعه کنید تا از سلامت عملکرد دستگاهتان مطمئن شوید.



:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

کاردستی به چیزهایی گفته می شود که معمولا کودک با/بدون کمک یک بزرگتر و از طریق بریدن، رنگ کردن، چسباندن، نقاشی کردن و مواردی از این دست درست می کند. معمولا موادی که در دست کردن کاردستی به کار می رود کاغذ، مقوا، پلاستیک، نخ، خمیر، قیچی، چسب و مواردی از این دست هستند بچه ها معمولا کاردستی درست کردن را دوست دارند چون باعث سرگرمی آن ها می شود از طرف دیگر کاردستی درست کردن می تواند قسمتی از آموزش هایی که باشد که به بچه ها داده می شود در فرآیند درست کردن کاردستی بچه ها فکر می کنند تخیل می کنند داستان پردازی می کنند و می توانند بین اجزا مختلفی که در یک کاردستی وجود دارد ارتباط برقرار کنند. کاردستی درست کردن باعث می شود هماهنگی بین دست، چشم و مغز کودک افزایش پیدا کند کودک در هنگام درست کردن کاردستی سعی می کند مثلا در هنگام بریدن بین دست خود که قیچی را کنترل می کند، چشم خود که در حال دنبال کردن خط برش است و مغز خود که به این دو فرمان می دهد هماهنگی برقرار کند پس باعث می شود که کودک بهتر بتواند کنترل کردن و مدیریت کردن قسمت های بدن خود را تمرین کند ضمنا اگر درست کردن کاردستی با گفتن یک داستان همراه شود کودک وقتی در حال درست کردن اجزا مختلف کاردستی است در ذهن خود در مورد داستان تخیل هم بکند و در این حالت علاوه بر اینکه دست و چشم و مغز او درگیر درست کردن کاردستی هستند قدرت خلاقیت او نیز فعال می شود.

از طرف دیگر وقتی کودک اجسام یا حیوانات را تصور می کند و بعد آنها را در قالب کاردستی بوجود می آورد این احساس در او تقویت می شود که قدرت به واقعیت رساندن افکار خود را نیز دارد یعنی می تواند فکر کند، برنامه ریزی کند و بعد چیزی که در ذهنش هست را بسازد این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شده و به او این اعتماد به نفس و جسارت را می دهد که برای جامه عمل پوشاندن به افکار خود تلاش کند

از طرفی در فرآیند ساختن کاردستی کودک یاد می گیرد که از وسایلی مانند قیچس، چسب، نخ، مداد، کاغذ و مقوا استفاده کند و مهارت دست ورزی کودک برای اتصال و بریدن این وسایل افزایش پیدا می کند البته باید به این نکته هم توجه داشت که کودک در سنین پایین نباید بدون نظارت و کمک والدین از وسایلی که می تواند برای او خطرناک باشد مانند قیچی، سوزن استفاده کند و همیشه برای درست کردن کاردستی باید یکی از والدین یا یک بزرگتر در کنار کودک حضور داشته باشد تا از آسیب رسیدن به او جلوگیری کند.

شما در سایت وولک به تعداد زیادی از فیلم های آموزشی و ایده های جدید ساخت کاردستی بصورت رایگان دسترسی دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

همانطور که مشخص است کاغذ سنگی محصولی نوشتاری است و برای یادداشت یا تولید وسایلی با ضخامت زیاد مانند مقوا کاربرد دارد . شما برای خرید کاغذ سنگی باید اطلاعات دقیق داشته باشید البته برخی از افراد هم برای خرید خط تولید کاغذ سنگی اقدام می کدر صنعت چاپ موجب می شود مرکب کمی مصرف شود و به خدمات دیگری نیاز نباشد.

در تولید کتاب های با ارزش موجب ماندگاری و طول عمر بالای این کاغذ می شود. در تولید ظروف یکبار مصرف نیازی به روکش برای ضد آب کردن ظروف نیست. تولید کاغذ دیواری های با کیفیت و طول عمر بالا با این کاغذ امکان پذیر است. از انرژی های تجدید ناپذیر، آب و انواع اسید ها استفاده نمی شود. حفاظت از طبیعت با تولید کاغذ سنگی به جای دیگر کاغذ ها امکان پذیر است. انرژی به میزان ناچیزی برای تولید کاغذ به کار گرفته می شود. تولید فاضلاب های صنعتی، زباله خشک و قطع درختان به طور چشم گیری کاهش می یابد. زمان و همچنین هزینه کمتری برای تولید کاغذ مصرف می شود. کاغذ تولید شده کاملا بهداشتی و خنثی بوده همچنین با هیچ ماده ای واکنش نمی دهد.

علاوه بر همه این ویژگی ها شما با خرید خط تولید کاغذ سنگی می توانید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید .

ویژگی های خط تولید کاغذ سنگی پیشنهادی ما:

امکان تولید انواع ورقهای رنگی

امکان تولید ورق یک لایه تا سه لایه

 امکان لمینیشن کاغذ سنگی با انواع مواد (پارچه ، متالایز ، …) در حین تولید

استفاده از بهترین برندهای بین المللی در قطعات مصرفی

امکان افزایش ظرفیت تولید در هر خط متناسب با نیاز مشتری و از افزایش بازده داخلی سرمایه گذاری

کنترل اتوماتیک ضخامت ورق تولیدی و لذا حفظ راندمان بسیار بالا در تولید و جلوگیری از تولید ورقهای غیر استاندارد و کاهش ضایعات

امکان تولید یک و یا هر دو طیف کاغذ سنگی به درخواست مشتری (ورق نرم با جرم حجمی زیر ۱ و ورق شق و رق با جرم حجمی حدود ۳/۱

 

 



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیر گوشی موبایل توسط خودمان یا متخصص؟

در پاسخی کوتاه باید گفت متخصص ! اما چرا؟!

با وجود کوچکی و ظاهر ساده ای که دارند، برای سرویس و تعمیرات موبایل، مانند سایر دستگاه ها و وسیله ها، وجود یک متخصص لازم است. همانطور که در صورت خرابی ماشین به تعمیرگاه مراجعه می کنید تا تعمیرکار(مکانیک) آن را سرویس کند؛ برای تعمیر گوشی موبایل یا سرویس آن نیز باید به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید! متخصصان تعمیر گوشی، با گذراندن واحدها و دوره های مختلف، و آشنایی با بخش های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل، قادر به عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل می شوند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که متخصص تعمیر موبایل، باید داشته باشد؛ قطعه شناسی تخصصی تجهیزات تلفن همراه می باشد. متخصصی که با ساختار سیستم عامل گوشی آشنا باشد؛ مسلما در عیب یابی راحت تر وسریعتر عمل کرده و متعاقبا تعمیرات گوشی موبایل برای او آسان تر خواهد بود. برای تعمیر گوشی آیفون مشکلات بسیاری وجود دارد یکی از این مشکلات بازیابی رمز اپل ایدی است .

مراحل بازیابی رمز اپل ای دی

همانطور که می دانید به هنگام ورود به دستگاه جدید اپل، برای اولین بار، ملزم به وارد کردن یک گذرواژه و یک کد تایید 6 رقمی هستید. اگر این سرویس را فعال کنید، می توانید از طریق اپل آی دی به آی کلود نیز متصل شوید. اما اگر گذرواژه اپل آی دی خود را فراموش کرده اید، روند زیر را برای بازیابی رمز اپل ایدی فرا بگیرید:

1.رمزعبور iCloud خود را در iPhone یا iPad مجددا تنظیم کنید

2.رمزعبور Apple ID خود را مجدداً در Mac تنظیم کنید

3. رمزعبور Apple ID خود را در وب سایت Apple ID تنظیم مجدد کنید.

4.تنظیم مجدد گذرواژه iCloud خود را از طریق برنامه Find My iPhone

5. تنظیم گذرواژه iCloud خود را با تأیید صحت دو مرحله فعال کنید

6. نحوه تنظیم مجدد یک حساب iCloud با گذرواژه

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود.

مهد کودک تبریز باید برنامه های آموزشی، تفریحی و سرگرمی را به یک نسبت برای کودکان داشته باشد؛ البته این امر به سن کودک نیز وابسته است. برنامه های آموزشی باید از 3یا 4 سالگی وارد جدول برنامه ریزی کودکان در مهد کودک ها شوند و برنامه های سرگرم کننده و تفریحی برای کودکان نوباوه و نوپا در مهد کودک بیشتر باشد. برنامه های هر مهدکودک بر روی قیمت مهد کودک تبریز نیز تاثیر دارد.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

 



:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی لاک پشت، هیجان انگیز و دوست داشتنی برای بچه ها

لاک پشت یکی از حیواناتی است که همیشه برای کودکان جذاب بوده و کودکان و حتی بزرگسالان به این حیوان علاقمند هستند تا آنجا که بعضی افراد این حیوان را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند. البته موقعیت داشتن لاک پشت برای همه فراهم نیست و دیدن لاک پشت هم فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است اگر کودک شما هم به لاک پشت علاقمند است می توانید با درست کردن کاردستی لاک پشت او را سرگرم کنید. در ویدئویی که در این صفحه می توانید ببینید مراحل ساخت کاردستی لاک پشت آموزش داده شده است شما می توانید با وسایل اولیه ای که در هر خانه ای پیدا می شود کاردستی لاک پشت را برای کودک خود درست کنید کاردستی ضمن اینکه کودک را سرگرم می کند در زمینه های مختلف او را آموزش می دهد به خصوص در زمینه مهارت های اجتماعی به او می آموزد که چگونه با هم سن و سالان خود رابطه اجتماعی برقرار کند و با آنها کار تیمی انجام دهد و چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کند ضمنا کودک از طریق ساختن کاردستی و نمایش نتایج آن می تواند نحوه حضور و ارائه دستاوردهای خود را برای دیگران تمرین کند و قدرت شنیدن نقد ها و بازخورهای دیگران را پیدا می کند.

البته شما می توانید طی مراحل ساخت کاردستی داستان ها و قصه های مرتبط با موضوع کاردستی را هم برای کودک تعریف کنید تا مراحل ساخت کاردستی را برای کودک جذاب تر کنید. موضوع قصه های زیر که در سایت وولک در دسترس هستند لاک پشت ها و اتفاقاتی هستند که برای آنها می افتد میتوانید یکی از این قصه ها را انتخاب کنید و همزمان با مراحل ساخت کاردستی برای کودک تعریف کنید پیشنهاد می کنیم برای کاردستی لاک پشت کودک خود اسم هم انتخاب کنید تا کودک در مراحل ساخت کاردستی از اسم انتخاب شده برای لاک پشت کاردستی استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک ایجاد کنید

قصه صوتی لاک پشت پر حرف

قصه کودکانه جشن تولد آقا لاک پشته

داستان کودکانه لاک پشت اخمو

نکته مهم در مراحل ساخت کاردستی این است حتما یکی از والدین یا یک بزرگتر باید کودکان را برای ساخت کاردستی همراهی کند زیرا وسایلی مانند قیچی، چسب، نخ و دکمه که معملا در ساخت کاردستی استفاده می شوند می توانند برای کودکان خطرناک باشند.

وقت را از دست ندهید و کودک خود را با ساخت کاردستی لاک پشت سرگرم کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیر انواع موبایل در محل

اگر انتظار برای تعمیر گوشی آیفون شما را اذیت می کند و دوست دارید موبایل خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید؛ می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید. در تعمیر آیفون در محل، تمام اقدامات لازم برای سرویس آیفون و تعمیرات آن در حضور خود مشتری و در محل درخواستی او انجام می گیرد. یکی از مزیت های تعمیر آیفون در محل ، اطمینان خاطر مشتری در مسیر تعمیر آیفون است.

مشکلات احتمالی شیائومی که کاربران را نیازمند به تعمیر موبایل شیائومی میکند

  • به سرعت خالی شدن باتری گوشی

یکی از مشکلات احتمالی مشترک تمامی گوشی های همراه، خالی شدن سریع باتری دستگاه است. در گوشی های هوشمند شیائومی این مشکل بسیار رایج است چرا که موبایل های شیائومی در بخش نرم افزاری مربوطه به بهینه سازی باتری ضعیف عمل کرده اند. در صورت وجود این مشکل ممکن است در  نیاز به تعویض باتری نیز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسیت لمسی) گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کاربران را ملزم به اقدام برای تعمیر گوشی شیائومی می کند وجود اختلال در تاچ (حساسیت لمسی) دستگاه است که ممکن است منشا آن از وجود مشکل در بخش نرم افزاری و یا سخت افزاری و صفحه نمایشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهی گوشی های همراه شیائومی

لازم به ذکر است که گوشی های همراه شیائومی از قدرت آنتن دهی بسیار قوی و خوبی در ایران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهی بیشتر در مناطق اروپایی است اما اگر با این اختلال مواجه شدید باید برای تعمیرات گوشی شیائومی خود اقدام کنید. وجود اختلال در بخش وایرلس (بلوتوث)، اختلال در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال گوشی به هدست، کامپیوتر و مشکلات مربوط به وای فای، عدم نمایش نوتیفیکشن ها(اعلان ها) و… از دیگر مشکلات رایج گوشی های همراه شیائومی هستند.رفع مشکلات مربوطه به هارد و باتری یا بخش های دیگر سخت افزاری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری از وظایف تعمیرکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لپ تاپ یکی از ابزارات الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که اکثر ما ها بسیار از فعالیت های روزمره یا مربوط به شغل یا تحصیل خود را به کمک لپ تاپ ها انجام می دهیم. از آنجایی که لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در پیشروی شغل یا تحصیل بسیاری از کاربران دارد بنابراین تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد و کاربرد زیاد لپ تاپ ها، احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری برای آن ها نیز بالا می رود.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ خود، به سرعت برای رفع آن به مرکز تعمیرات حرفه ای انتخابی خود مراجعه کنید و مشکل لپ تاپ خود را رفع کنید. بهتر است هرگز خودتان برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید یا دستگاه خود را به دست هر مرکز تعمیر یا تعمیرکاری نسپارید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی کار کردن آن ها است. به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید تعمیرات مک بوک، تعمیر آی مک و تمامی محصولات اپل را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا همان طور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات دارند. بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات محصولات اپل بتواند مشکلات دستگاه شما را حل کند. به طور کلی بهتر است برای تعمیر لپ تاپ خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی لپ تاپ خود مراجعه کنید تا احتمال بروز اشتباه را به حداقل برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک های درجه یک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند. بهترین مهد کودک تهران را برای فرزند خود انتخاب کنید تا تجربه ی خوبی را در حضور ذر یک مهدکودک کسب کند.

هر مهد کودک خوب باید یک برنامه غذایی مغذی و متناسب با سن هر کودک برای او داشته باشد. کودکان سنین حساس رشد خود را در مهد کودک ها می گذارند و به همین دلیل غذایی که در آن زمان در مهد کودک ها مصرف می کنند اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد کودک باید یک برنامه غذایی مناسب و خوب زیرنظر یک کارشناس تغذیه کودک، برای هر رده سنی تدوین کند و مطابق با آن کودکان خود را تغذیه نماید. یک مهد کودک درجه یک تبریز حتما به برنامه تغذیه کودک شما نیز توجه می کند.

در صورتی مربی مهد کودک ساری اخلاق خوبی نداشته باشد و با کودکان به اندازه کافی رابطه خوبی و صمیمی نداشته باشد حتی ممکن است مهد کودک ساری یا شهری که در آن ساکن هستید تاثیرات منفی روی کودک شما داشته باشد چرا که مربی مهد کودک، فردی که کودک شما ساعات زیادی را با کودک شما سپری می کند، ارتباط خوبی با کودک شما ندارد. لیست مهد کودک ساری را بررسی کنید تا مربی مهد کودک خوبی را نیز برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات اپل واچ در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

قبل از اینکه قدمی برای حذف اپل ایدی فراموش شده خود بردارید ، گزینه های مختلف برای حل مشکلات حساب را در زیر بررسی کنید ما امیدوار هستیم یکی از این پیشنهادات مشکل اپل ایدی شما را برطرف کند ، بنابراین نیازی به حذف کلیه موارد نیست شما می خواهید اپل ایدی خود را حذف کنید زیرا نام کاربری یا رمزعبور خود را فراموش کرده اید شاید نگران باشید که رمزعبور دیگر مخفی نیست و می خواهید برای جلوگیری از نقض امنیتی یا سرقت داده ، حساب فعلی اپل ایدی خود را خاموش کنید اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید تنظیم هویت دو عاملی برای کمک به تأمین حساب شما است پس از روشن شدن این امر ، قبل از اینکه به هر کسی اجازه ورود به حساب اپل ایدی خود را بدهید ، اپل نیاز به تأیید یکی از دستگاه های قابل اعتماد اپل شما دارد به این ترتیب اگر شخصی رمز ورود شما را داشته باشد ، نمی تواند بدون داشتن کد شش رقمی و همچنین گذرواژه شما از دستگاه قابل اعتماد به حساب شما دسترسی پیدا کند بعد از تنظیم تأیید هویت دو عاملی ، اپل می تواند به شما در تغییر رمز عبور کمک کند در واقع شما می توانید آن را درست از طریق دستگاه آیفون خود انجام دهید اکنون که گذرواژه اپل ایدی شما ایمن شده است ، امیدوارهستیم که دیگر نیازی به حذف اپل ایدی فراموش شده خود نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای انجام هرگونه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خود در سیستم ها و برند های مختلف با کارشناسان تعمیر دیجی بان در ارتباط باشید. کارشناسان تعمیر دیجی بان، با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، شما در مسیر تعمیر یاری می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کامپیوترها جزیی جدا نشدنی از زندگی تک تک ما هستند، از دریچه کامپیوتر است که بسیاری از فعالیت های زندگی و کاری خود را انجام می دهیم پس در صورت خرابی تعمیر کامپیوتر هم از خدماتی است که همه ما به آن نیاز خواهیم داشت. کامپیوتر در حالت کلی به دو قسمت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند رم، هارد، مادربرد کارت گرافیک و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیر کامپیوتر نیاز خواهیم داشت.

بسیاری از کارت های گرافیکی دارای یک فن سینک گرمایی هستند که به آنها وصل می شود و گرما را از پردازنده کارت گرافیک دور می کند . قبل از اینکه به دنبال تعمیر کارت گرافیک یاجایگزینی آن باشید ، باید نوع پنکه سینک را که از کارت گرافیک محافظت می کند را بررسی نمایید. کامپیوتر را باز کنید و با دقت مشخص کنید که فن کامپیوترتان جدا میشود. اکثر کارت گرافیک ها ممکن است در اثر گرما منفعل و به کلیپ ها وصل شوند یا به داخل پست ها پیچ بخورند یا به یک محفظه با پیچهای کوچک که فن را در جای خود نگه می دارد  پیچیده شده باشند. هنگام بررسی فن باید نحوه اتصال فن را به کارت گرافیک نیز مشخص کنید. بسیاری از کارت گرافیک ها از یک کانکتور دو یا سه پین ​​برق شبیه به کابل فن کیس استفاده می کنند که به خود کارت گرافیک متصل می شود که باید از فن جداسازی شود  اگر فکر می کنید فن قابل جدا سازی است ، ترفند واقعی تعویض مناسب فن را پیدا کنید.. می توانید برای تعمیر کارت گرافیک از متخصصان دیجی بان کمک بگیرید.

 دیجی بان از سال 89 یعنی حدود ده سال است کار و زندگی ما رفع کردن مشکلات شماست. امیدواریم هیچ وقت برای شما مشکلی پیش نیاد ولی اگراومد ما هستیم. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیرات کامپیوتر نیاز به تخصص های خاص خود دارد که تنها از تعمیرکار کامپیوتر که به بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن مسلط است، بر می آید. گام اصلی در تعمیر کامپیوتر عیب جویی و علت یابی اختلل به وجود آمده است. متخصصان خدمات کامپیوتر، نخست خواستگاه علت به وجود امده درکامپیوتر را پیدا می کنند و سپس با بررسی و تست عملکرد بخش آسیب دیده، با استفاده از دانش خود در این حوزه، برای تعمیر کامپیوتر اقدام می نمایند.

کامپیوتر اجزای مختلفی دارد که در صورت بروز اختلال در هر یک از این بخش ها، مهارت مورد نیاز برای بررسی و تعمیر آن متفاوت خواهد بود. بخش عمده ای از خدمات کامپیوتر در مراکز، مربوط به تعمیر و سرویس بخش های سخت افزاری آن می باشد. توانایی بازکردن اجزاء و اتصال دوباره ی آن ها به یکدیگر به طور صحیح، از مهم ترین مهارت هایی است که متخصص تعمیر کامپیوتر، در صورت بروز اختلالات سخت افزاری، باید داشته باشد. 

 کامپبوتر ها باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در سرتاسر دنیا برای انسان ها شده اند و روند پیشرفت های بشر را دچار تحول کرده اند؛ اما در کنار همه ی این خدمات برای بشر، استفاده از کامپیوتر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد. اختلالات زیادی در ساختمان کامپیوتر رخ می دهد که برطرف کردن آن ها، ما را نیازمند تعمیر کامپیوتر می کند.

در صورت خرابی فن کامپیوتر، ممکن است کل فعالیت های کامپیوتر شما دچار اختلال شود! تقریبا کیفیت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر به طور مستقیم یا غیر مستقیم  به فن یا بخش خنک کننده کامپیوتر وابسته است بنابراین فن کامپیوتر قطعه ای بسیار ضروری و مهم در بین قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما است. سلامت عملکرد این قطعه تاثیر بسیار زیادی در تمامی فعالیت های قابل انجام توسط کامپیوتر دارد و در صورت از کار افتادن بخش خنک کننده یا همان فن کامپیوتر کل سیستم کامپیوتر شما دچار اختلال خواهد شد. برای تعمیر فن کامپیوتر می توانید با کارشناسان دیجی یبان تماس بگیرید.

پاور یا منبع تغذیه یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که برق مورد نیاز برای قسمت های مختلف کامپیوتر را تامین می کند این قطعه اگر خراب شود کامپیوتر شما روشن نخواهد شد کار پاور این است که ولتاژ برق شهر را تغییر دهد تا قابل استفاده برای کامپیوتر باشد برای تعمیر پاور کامپیوتر میتوانید به سایت دیجی بان بروید و از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی وولک

کاردستی را می توان یکی از روش های مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان به حساب آورد در فرآیند ساخت کاردستی کودک مهارت های مختلفی را تمرین می کند و می تواند مهارت های خود را افزایش دهد

کاردستی برای کودک یک روش کلیدی در رشد و افزایش خلاقیت و خودباوری محسوب می شود کاردستی می تواند تمرکز فکری و رشد و شکوفایی و خلاقیت کودک را افزایش دهد

برا دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد مانند:

-          افزایش اعتماد به نفس کودک

-          ارتقا سطح توانمندی کودک در زندگی اجتماعی و تیم ورک (کار گروهی)

-          افزایش سطح خلاقیت کودکان

-          سرحال و سرزنده شدن کودکان به دلیل انجام یه فعالیت مفرح

همیشه یکی از آرزوهای والدین این است که کودکشان خوش فکر و خلاق باشد تا در آینده بتاودن مشکلات زندگی خود را حل کند و خود را از چالش هایی که ممکن است در آن گرفتار شود رهایی بخشد در فرآیند ساخت کاردستی کودک باید بتواند بر محدودیت ها غلبه کند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کند پس می آموزد از امکانات خود بیشترین استفاده را نموده و مشکلات را حل کند و این فشار حل مشکل می تواند باعث افزایش خلاقیت کودک شود. البته لازم است توجه کنید که کودک شاید نتواند کاردستی را با همان کیفیتی که شما میخواهید بسازد در این حالت به هیچ وجه نباید او را سرزنش کنید یا از کیفیت کاردستی او ایراد بگیرد چون باعث سرخوردگی و از بین رفتن خلاقیت می شود هر چند کیفیت کار کودک آنچه شما می خواهید نباشد او را برای بهتر شدن کیفیت تشویق کنید تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. در این حالت بهتر است کودک را تشویق کنید ضمنا ایرادهای او را هم به او بگویید تا ضمن انگیزه رفتن مسیر بهتر شدن را پیدا کند.

به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از ایده های متنوع و جدید آنها استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه کودک راحت تر وارد مسیر ساخت کاردستی شود ابتدا وسایل، ابزارها و اقلامی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند را به کودک معرفی کنید و توضیح دهید که هر کدام برای چه کاری مناسب هستند با این روش کودک با ترس کمتری به ساختن کاردستی می پردازد برای ساخت هر قسمت از کاردستی هم ابتدا نظر کودک را بپرسید و از او بخواهید که ایده بدهد اگر هم سریع گفت نمی دانم او را تشویق کنید که بیشتر فکر کند و ایده جدیدی برای ساخت کاردستی ارائه کند اگر ایده درستی داد او را تشویق کنید تا فرآیند خلاقیت و ایده دادن کودک تشویق شود اگر هم درست نگفت واکنش منفی نشان ندهید ولی نادرست بودن ایده را به او بگویید و از او بخواهید و کمکش کنید که دوباره و بهتر فکر کند

برای دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

بسیاری از ما دچار مشکلات اساسی در زمینه تلفن همراه خود شده ایم . گاهی به دلیل ضربه خودرن ، گاهی خاموش شدن ناگهانی و بعضا بهم ریختگی اپلیکیشن ها باعث شده آن را دستکاری کنیم . اما بهترین راه تعمیر موبایل این است که به دست کارشناس و متخصص تعمیر که آشنایی بیشتری با موبایل دارد برسانیم . می خواخیم با دو برند برتر در زمینه تلفن همراه در مورد تعمیر موبایل شروع کنیم . برند اپل و سامسونگ که در جهان شهرت بسیاری دارند

موبایل آیفون یکی از گران ترین گوشی ها در ایران است که با تحریم های مختلفی رو به روشد و قطعات آن به سختی پیدامی شد . اما متخصصین تعمیر گوشی آیفون در ایران توانستند به بهترین شکل ممکن گوشی های آیفون را تعمیر کنند و به دست صاحبان آن برسانند . سختی این کار یافتن قطعات و ظرافت در تعمیر قطعات بود زیرا شرکت اپل تعمیر گوشی آیفون را محدود به کمپانی خود کرده بود و کسی نمی توانس آن را تعمیر کند اما در ایران ، آیفون کاربران بسیاری داردو این کار اکثر مردم را با مشکل روبرو می کرد . برند دیگر ، گوشی سامسونگ ، برند دیگری است که در مورد ان حرف می زنیم . تعمیر گوشی سامسونگ به راحتی در ایران امکان پذیر است . تعمیر گوشی سامسونگ در اکثر تعمیرات موبایل انجام می شود و به دلیل خرید زیاد این برند ، قطعات آن نیز به راحتی یافت می شوند . خدمات تعمیر موبایل در سراسر کشور به راحتی انجام می شود و با پیشرفت در این زمینه متخصصین بسیاری وجود دارند که می توانند این خدمات را انجام دهند . سایت دیجی بان آماده هر گونه ارائه خدمات تعمیر در زمینه موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر ، آی مک و آی واچ به شما مشتریان عزیز می باشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

تعمیر موبایل و یا لوازم جانبی آن به صورت تخصصی و آنلاین تقریبا در تمامی شهر های ایران امکان پذیر است ولی افراد بسیاری هنوز با عدم اعتماد خود به تعمیرات موبایل به صورت آنلایت ، مجبور می شوند وقت خود ا صرف رفت و آمد کنند . اما اگر شرکت یا تعمیرگاهی معتبر به آن ها معرفی شود لازم نیست به دردسر بیفتند . از کار افتادن دوربین آیفون یکی از مشکلاتی است که اکثر صاحبان موبایل با آن رو به رو هستند . البته تنها برند اپل نیست که این مشکل را دارد بلکه برند های دیگ نیز هستند که به آن ها اشاره می کنیم . کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود. یکی از راه های برطرف کردن این مشکل، بکاپ گیری از مدل قدیمی تر یعنی آیفون 5 می باشد؛ اما اگر با این کار هم مشکل دی اکتیو شدن دوربین برطرف نشد، بهتر است برای تعمیر آیفون 6 خود به مراکز سرویس آیفون مراجعه کنید.

خدمات تعمیرات گوشی نوکیا

  • خدمات مربوط به مشکلات سخت افزاری در تعمیرات گوشی نوکیا

رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی و تاچ (قابلیت لمسی) آن

رفع تمام مشکلات مربوط به قطعات سخت افزاری یا بلندگو

تست سلامت قطعات

امکان تعویض قطعات آسیب دیده و جایگزینی آن ها با قطعات سالم و اورجینال

و …

بک آپ گیری (فایل پشتیبانی) از فایل ها

نصب نرم افزار درخواستی کاربر یا رفع مشکلات و بدافزار ها

رفع کردن اختلالاتی که باعث کند شدن یا هنگ کردن دستگاه میشود

ریکاوری (برگرداندن) فایل های از دست رفته

 



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

تعمیر اپل واچ ممکن است مربوط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در ابتدا ساعت هوشمند شما توسط کارشناسان ماهر در این زمینه عیب یابی می شود سپس بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر اپل واچ برای شما انتخاب می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری دیجی بان به شما این اطمینان را می دهد که از محصولات 100% اورجینال در تعمیرات تخصصی اپل واچ شما استفاده می کند.

هم چنین شما عزیزان می توانید برای انجام تعمیر تخصصی مودم، کامپیوتر، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری که فکرش را می کنید، به دیجی بان مراجعه کنید. مودم ها یکی از پرکاربردترین وسایل این روزهای زندگی همه ما هستند به طوری که اختلال در آن ها باعث ایجاد توقف در بسیاری از کارهای روزمره ما می شود؛ چراکه ما برای انجام اکثر کارهای روزمره خود به اتصال اینترنت و مودم ها نیاز داریم. پس تعمیر تخصصی مودم است که باعث می شود ما دوباره به حسات مجازی خود بازگردیم و بتوانیم برای دوستان خود پیام ارسال کنیم و به راحتی با آن ها در ارتباط باشیم.

اگر اکثر اوقات کامپیوتر شما شروع به ایجاد مشکلات می کند ، برخی از علائم هشدار دهنده اولیه در آن وجود دارد که نشان می دهد که مادربرد شما دچار مشکل شده است. در اینجا برخی از مواردی که علائم تعمیر مادربرد در کامپیوتر شما را نشان می دهد را ذکر می کنیم:

مادربرد لوازم جانبی را تشخیص و نشان نمی دهد.

لوازم جانبی برای چند ثانیه یا بیشتر متوقف می شوند.

بوت شدن آهسته می تواند نشان دهنده تعمیرات مادربرد شما باشد ، اگرچه این مشکل می تواند از اجزای دیگر نیز باشد.

کامپیوتر فلش مموری ها را تشخیص نمی دهد یا مانیتور خطوط عجیب و غریب را نمایش می دهد .

مادربرد POST را انجام نمی دهد.

علائم و بوی سوختگی در هر قسمتی از مادربرد وجود دارد.

خازن های نشت یا جمع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

درست کردن کاردستی فواید زیادی برای کودکان دارد افزایش خلاقیت، افزایش مهارت ها و توانمندی ها حرکتی و فکری، هماهنگی بین چشم، دست و ذهن، افزایش اعتماد به نفس به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه آموزش کودکان کاردستی را به عنوان یک روش مناسب و اثربخش برای آموزش معرفی می کنند به همین دلیل درا ین مطلب قصد داریم چند ایده برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش دهیم. این ایده ها اغلب با استفاد از وسایل دورریختنی و غیر قابل استفاده ایده هایی برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش می دهد علاوه بر این استفاده از وسایل دورریختنی و ساخت کاردستی جدید با آنها می تواند ایده بازیافت را در کودکان تقویت کند.

-          نی های استفاده شده می تواند شسته شود و در ساخت کاردستی مثلث متحرک و دستبند مورد استفاده قرار گیرد

-          اگر کودک شما تی شرت یا پیرآهنی دارد که به دلیل کثیفی یا لکه هایی که پاک نمی شوند دیگر قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها از آنها کاردستی جدیدی درست کنید که مورد استفاده فرزندتان قرار گیرد این نوع کاردستی می تواند جذابیت رنگ کردن لباس و نقاشی روی آن را به کودک شما آموزش دهد

-          درست کردن گلدان یا جا مدادی و جا قلمی با استفاده از یک شیشه مربای استفاده  شده می تواند ایده ای برای یک کاردستی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما باشد

-          استفاده از جوراب های قدیمی و کوچک شده که دیگر قابل استفاده نیستند براس اخت عروسک می تواند ایده ای جذاب برای ساخت کاردستی باشد در این حالت شما می توانید روی جوراب صورتک کشیده و ان را نقاشی کنید سپس با استفاده دکمه برای صورتک چشم دریت کنید و شخصیتی را خلق کنید تا کودک شما با آن سرگرم شود

-          می توانید با کودک خود برای گردش به طبیعت بروید و با استفاده از شاخ  برگ درختان ایده های جذابی برای ساخت کاردستی های جدید بیابید

-          با استفاده از بطری نوشابه و چند تکه کاغذ می توانید یک هواپیما برای کودک خود درست کنید تا سرگرم شود.

درست است که این کاردستی های ایده های ساده ای هستند ولی در هر صورت برای توسعه خلاقیت و توانمندی های کودک شما بسیار موثر هستند با استفاده از ساخت کاردستی کودک می آموزد که با کار گروهی می تواند به نتایج شگفت انگیزی برشد و می تواند با کمک دیگران به نتایجی بسیار فراتر از آنچه به تنهایی می توانست برسد. علاوه بر موارد فوق کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که می تواند بر موانع غلبه کند و به اهداف خود برسد ضمن اینکه یا می گیرد که تصمیم گیری پله بسیار مهمی در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف است کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که بین رنگ های مختلف انتخاب کند یا د می گیرد که از بین چند جنس برای کاردستی خود یکی را برگزیند و این به کودک یا می دهد که بتواند از بین چند گزینه یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند. برای مشاهده ویدیو های کاردستی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

برای پرورش دادن خلاقیت در کودکان باید به همه ابعاد وجودی کودک توجه کافی نشان داد اعم از عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و ...... خلاقیت با روابط احتماعی و خانوادگی کودک ارتباط تنگاتنگی دارد یکی از راه هایی که که بطور معمول برای افزایش خلاقیت کودک پیشنهاد می شود و ضمن اثربخش بودن ساده و کم هزینه هم هست ساخت کاردستی است از مزایای ساخت کاردستی برای کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      تقویت روابط عاطفی بین کودک و والدین

2-      بها دادن به تخیلات و تصورات کودکان نسبت به خود و محیط اطراف

3-      تقویت و پرورش حواس 5 گانه کودک

4-      ایجاد هماهنگی بی حواس 5 گانه کودک در حین ساخت کاردستی

5-      تشویق کردن بچه ها برای داشتن فکر ها و اندیشه های تازه، جدید و خلاقانه

6-      ایجاد شرایطی که کودک بتواند اشتباه کردن، تجربه کردن و ریسک کردن را تمرین کند

7-      تمرین واقعیت بخشیدن به تفکرات و تصورات کودک

8-      تقویت حس کار گروهی در بچه ها

در حین ساخت کاردستی کودک می آموزد که از وسایلی مانند نخ، سوزن، چسب، قیچی و حتی وسایلی که ارزی ندارند و قرار است دور ریخته شوند مانند بطری های آب، کارتن وسایل خانه، کاغذهای باطله استفاده کرده و از آن ها چیزهایی را بسازد که می تواند او و حتی دوستانش را سرگرم نموده واوقات فراغت آنها را غنی سازد. کودکان با ساخت کاردستی هایی که دارای طراحی بصری به نسبت پیچیده تری هستند یا می گیرند که خوب نگاه کنند و بتوانند آنچه می بینند را تصور کرده و سپس بسازند این کار از چند حس بچه کمک می گیرد و باعث می شود که همزمان حس بینایی و لامسه کودک تقویت شود کودک در فرآیند ساخت کاردستی یاد می گیرد که بین دست، چشم و مغز خود هماهنگی ایجاد کند و این موضوع باعث می شود که قدرت ایجاد هماهنگی توسط مغز کودک بین اجزا مختلف بدن او برای انجام یک کار واحد افزایش یابد و این این مهارت باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک می شود. از طرف دیگر بهتر است فرآیند ساخت کاردستی بصورت تیمی انجام شود یعنی کودک به همراه هم سن و سالان خود به ساخت کاردستی بپردازد و بهتر است به کمک یک بزرگتر تقسیم کار بین بچه ها انجام شده و بچه ها بیاموزند که هر یک باید قسمتی از کاردستی را آماده کرده و در نهایت از کنار هم قرار دادن آنها کاردستی نهایی ایجاد شود این موضوع باعث می شود کودک کار تیمی را تمرین نموده و متوجه شود که با کمک دیگران می تواند به دستاورد های بزرگتر و بهتری برسد. ساخت کاردستی فرآیندی هدف دار است پس کودک تمرین می کند که همه فکر و جسم خود را برای رسیدن به یک هدف متمرکز کند و این موضوع باعث می شود کودک قدرت تمرکز کردن برای رسیدن به یم هدف را تمرین نماید.

ساخت کاردستی باعث می شود روبط اجتماعی کودک به 2 طریق افزایش پیدا کند

1-      در طول انجام کار که باید برای رفع مشکلاتش با دیگران ارتباط برقرار کند

2-      بعد از ساخت کاردستی که کودک باید نتیجه کار خود را به دیگران ارائه نموده و از آنها بازخور دریافت کند

با توجه به همه مواردی که در مورد مزایا کاردستی گفته شد باید توجه شود که ساخت کاردستی نباید به تنهایی انجام شود زیاد کارکردن با وسایلی مانند قیچی، سوزن و چسب می تواند برای بچه ها خطرناک هم باشد پس ضروری است در هنگام ساخت کاردستی حتما یک بزرگتر و چه بهتر که یکی از والدین در کنار کودکان باشد. برای مشاهده انواع کاردستی و قصه های کودکانه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دوربین خودرو  خیلی کار بردی است شما می توانید ان را  برای  مواقعی که تصادف می کنید استفاده کنید که حق شما را پایمال نکنند

دوربین خودرو 2 مدل است. مدل اول جلوی ماشین هستند و مدل دوم پشت ماشین ها هستند.

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد

مزیت دوربین‌های خودروی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

ردیاب خودرو نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده آمریکا برای جستجوی خودرو در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز کاربرد ها و فواید اصلی ردیاب خودرو ها برای زندگی و امنیتی که این سیستم به خودروی آن ها می بخشد را به خوبی نمی شناسند و یا به دلیل بالا بودن قیمت ردیاب خودرو و شناختی که از آن ندارند، اهمیتی به داشتن یا نداشتن آن نمی دهند. برای خرید ردیاب خودرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید به وبسایت دوربین مارکت مراجعه نمایید.

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.  شاید بتوان گفت که معروفیت محصولات این شرکت تا حد بسیار زیادی در گرو کیفییت دوربین شیائومی است.  بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌ طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

برای اطلاع  قیمت دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت بروین وانواع دوربین های مدار بسته  را در این سایت قیمت بگیرید و با بهترین کیفیت دریافت کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

.تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

یکی از مهم ترین کارهایی که مهد کودک در اردبیل موظف است که انجام دهد ، اجازه ورود والدین است . در صورتی که مهد کودکی به شما اجازه ورود ندهد و در ساعات خاصی درب مهدکودک را باز کند ، احتمال اینکه در آن ساعات کار غیر معمول انجام دهد وجود دارد . داشتن برنامه ریزی یکی از مهم ترین مسائلی است که بهتر است از کودکی به آن پرداخته شود و این کار را می توانند با برنامه ریزی مهد کودک اردبیل پیش ببرند و خودشان نیز در آخر مسئولیت پذیر و سخت کوش شوند و این کار قطعا برای آنان جالب خواهد بود .

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول مهد کودک درجه یک اصفهان به شمار می آیند.

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک در قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد. البته با بررسی لیست مهد کودک درجه یک قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

صفر تا صد تعمیرات کامپیوتر در نمایندگی های تعمیر کامپیوتر مانند دیجی بان انجام می شود. آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد تنها کافیست که با مرکزدیجی بان تماس بگیرید تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

در این مطلب نکاتی را در خصوص تعمیرات پرینتر و جزئیات آن نیز به شما ارائه خواهیم داد. تعمیر پرینتر یک فرایند چند مرحله ای است که بررسی و ترمیم و تعویض تمامی اجزای این دستگاه را در بر می گیرد. این دستگاه قطعات بسیاری دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در فرایند چاپ ایجاد خواهد کرد. تنها کارشناسان مجرب تعمیرات با ساختار این قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنایی دارند. کاربران عادی مهارت کافی برای باز و بسته کردن دستگاه را ندارند و ممکن است در حین انجام این کار، آسیب های بیشتری به پرینتر وارد کنند.

تعمیرات applewatch یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات applewatch در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

هیچ محدودیتی برای قدرت خیال پردازی و تصور و خلاقیت یک کودک وجود ندارد پس تلاش کنید تا می توانید قدرت تخیل و خلاقیت کودک خود را افزایش دهید. هنر یکی از راه های افزایش خلاقیت کودک محسوب می شود و یک از راه های افزایش خلاقیت از طریق هنر، ساخت کاردستی خلاقانه توسط کودکان است. تحقیقاتی که در مورد خلاقیت انجام شده نشان می شده خلاقیت موهبتی است که در نهاد هر فردی بگونه ای وجود دارد و باید پروش یابد به عبارت دیگر خلاقیت دیگر فقط یک موضوع ذاتی نیست و موضوعی اکتسابی تلقی شده و از طریق آموزش قابل ایجاد و تقویت است خلاقیت را می توان به افراد به ویژه کودکان آموزش داد کودکان وقتی به ساختن کاردستی های خلاقانه می پردازند می توانند هر آنچه در واقعیت قابل ایجاد نباشد را تصور کنند و سپس بیافرینند کودکان می توانند حیوانات، درخت، گل، پروانه را تصور کنند و سپس با استفاده از کاردستی آن را بیافرینند پس کاردستی به آنها کمک می کند که تخیل کنند و تخیل خود را در قالب یک کاردستی خلاقانه ایجاد کنند کودکان برای ساختن کاردستی لازم است که مداد به دست بگیرند بکشند رنگ کنند ببرند بچسبانند و همه این موارد نیاز به هماهنگی بین دست، فکر و چشم دارد پس کودک مجبور می شود که از توانایی ها و مهارت های گوناگون خود بصورت همزمان استفاده کند و مهارت هماهنگی در او تقویت می شود کودک در حین ساخت کاردستی خلاقانه الگوهای جدیدی را در ذهن خود ایجاد می کند و در نتیجه یاد می گیرد که چگونه مهارت هی مختلف خود را بصورت هماهنگ استفاده کند و این باعث ایجاد سینرژی یا هم افزایی در مهارت های کودک می شود این هم افزایی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر درکودک می شود.

کاردستی های خلاقانه باعث می شود کودک بین ده ها رنگ و شکل به چالش کشیده شود بتواند انخاب کند و انتخاب های خود را با هم هماهنگ کند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت کودک می شود و زمانی که خلاقیت کودک افزایش می یابد کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و می تواند با ترس کمتر با موقعیت های جدید مواجه شود و آنها را مدیریت کند ضمنا ساخت کاردستی های خلاقانه می تواند به یک تمرین کارگروهی نیز تبدیل شود یعنی کودک یاد بگیرد که برای سخت یک کاردستی لازم است با دیگران همکاری نماید می توانید مراحل ساخت یک کاردستی را بین چند کودک تقسیم کنید و هر یک قسمت های مختلف یک کاردستی را درست کنند و در انتها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف کاردستی نهایی شکل بگیرد این موضوع باعث می شود کودک متوجه شود که می تواند برای انجام یک کار مشترک با دیگران مشارکت نماید و در نهایت همکی با هم یک خروجی ارائه نمایند و قدرت و تاثیر همکاری و کار تیمی را درک کند اغلب کاردستی های خلاقانه دارای ساختار های به نسبت پیچیده ای برای ایجاد هستند پس کودک مجبور می شود بین مهارت های مختلف خود مهارت های مختلف خود و با استفاده از حس های 5 گانه و ایجاد هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند مثلا برای ساخت یک کاردستی خلاقانه لازم است بتواند تکه های مختلف کاغذ یا مقوا را ببرد رنگ کند وبهم بچسباند پس لازم است این مهارت ها را با هم بکار گیرد و قدرت چند وظیفه ای بودن در کودک افزایش پیدا می کند از طرف دیگر کودک می آموزد که تصمیم گیری نماید یعنی تصمیم بگیرد که رنگ کاردستی را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که جنس کاردستی خود را از بین پلاستیک یا مقوا انتخاب کند این فرآیند به کودک کمک می کند که بتواند در موقعیت هایی که با چند انتخاب مواجه است یکی را برگزیند و بقیه را کنار بگذارد. پس اگر به دنبال روشی هستید که کودک شما هم آموزش ببیند و هم سرگرم شد برای او مقداری وسایل کاردستی تهیه کنید از او بخواهید با کمک شما کاردستی خلاقانه درست کند و با این کار می توانید چندین هدف آموزشی را در کودک خود دنبال کنید

اگر دنبال تعداد زیادی ایده جدید برای ساخت کاردستی خلاقانه هستید در سایت وولک قسمت کاردستی در دسترس شما هستند

 



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر می باشد که سیم کارت می خورد و بوسیله آن میتوانیم از محل خودرو خود با خبر شویم و آن را ردیابی نماییم.

از این دستگاه می شود استفاده های زیادی کرد که در زیر به چند تایی از آنها اشاره میکنیم.

پیدا کردن ماشین دزدیده شده هست (مهمترین کاربرد)

آسوده شدن از اینکه ماشینمون هنوز سر جاشه.

ردیابی کردن جاهایی که فرزند یا همسرمون داره با ماشین میره (جذابترین کاربرد)

خبردار شدن از نحوه استفاده کارمندان از وسیله نقلیه شرکت و میزان ساعت کار آنها.

این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت های فوق العاده زیاد، جزو تجهیزات حیاتی مجموعه های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، آزمایشگاهی و بیمارستانی می باشند.

در کشورهای پیشرفته علارغم قطع برق شهر، دستگاه یو پی اس از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می رود.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند که کار را برای ما بسیار ساده تر و راحت تر کرده اند. البته ساخت لپ تاپ ها نیز بسیار ظریف تر است زیرا تمامی قطعاتی که در کیس یا همان بدنه ی کامپیوتر وجود دارد باید در بدنه ی کوچک تر لپ تاپ جای گیرند بنابراین قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتر و فاصله ی بسیار کمتری در بدنه ی لپ تاپ کنار هم قرار گرفته اند.

همین امر باعث می شود تا تعمیر لپ تاپ نیز اقدامی بسیار حساس باشد. زیرا در صورتی که تعمیرکار یا کارشناس انتخابی شما توانایی و مهارت کافی را برای تعمیرات لپ تاپ نداشته باشد، بی شک خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. به این معنی که ممکن است یک تعمیرکار در زمینه ی تعمیرات کامپیوتر، تعمیر موبایل یا وسیله ی حساس تری مانند تعمیر imac مهارت بسیار زیادی داشته باشد اما در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که برای دستگاهتان کوچک ترین مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمد و قصد مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار به خصوصی را داشتید حتما دقت کنید که یک کارشناس متخصص در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال تمامی شرکت های سازنده ی لپ تاپ باشد تا در صورتی که برای دستگاه مشکلات سخت افزاری به وجود آمد و نیاز به تعویض قطعه ای سخت افزاری بود، مرکز تعمیرات مورد نظر بتواند قطعه ای سالم و البته اورجینال را جایگزین قطعه ی آسیب دیده کند. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و بهترین کارشناسان و تعمیرکاران و همچنین مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال و صدرصد اصل قادر است تا هرگونه مشکل لپ تاپ شما را حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های در جه یک چینی می باشد که تمام شرایط مشتری و نیاز های آن ها را در زمینه دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت و هزینه را برظرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده است. داهوا فعالیت خود را در سال 2002، آغاز کرده و با به کارگیری نفرات زبده توانسته تا سهم بزرگی از بازار جهانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دزدگیر های موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند. سازنده‌ی این دستگاه شخصی امریکایی به‌نام ریورند اگوستیس راسل بوده است.

کاربرد اصلی و عمده دوربین‌ مدار بسته در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی است. اما کاربردهای آن به سیستم‌های حفاظتی و امنیتی محدود نمی‌شود کاربردهایی نظیر کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدئویی و تصویربرداری نامحسوس. در ادامه بر بررسی برخی از این کاربردها می‌پردازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

بسته به این که کدام بخش از کامپیوتر شما به مشکل برخورده است، استراتژی تعمیرات کامپیوتر شما متفاوت خواهد بود. کامپیوتر شامل اجزاء و قطعات متعددی است که در صورت بروز مشکل در هر بخش آن، نیاز به انجام تعمیرات کامپیوتر و مراجعه به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. یکی از قطعات حساس و بسیار کاربردی کامپیوتر، کارت گرافیک آن است؛ که در صورتی که به طور جدی مشکلی برای این قطعه از کامپیوتر شما پیش بیاید، حتما باید به تعمیرات کامپیوتر خود بپردازید.

قبل از تعمیر کارت گرافیک، به بررسی فیزیکی کارت گرافیک بپردازید، جراکه گاهی چک کردن اتصالات در برطرف شدن مشکل به شما کمک می کند:

گاهی ممکن است به دلیل اتصال شل، تصور کنید که نیاز به تعمیر کارت گرافیک دارید. با چک کردن اتصال صحیح کارت گرافیک خود به کامپیوتر، می توانید از این مشکل اطمینان حاصل کنید.

شکاف کارت گرافیک مبادله : این مشکل ممکن است ناشی از شکاف کارت حافظه PCI باشد کارت گرافیک خارجی خود را در یک شکاف مختلف قرار دهید و مطمئن شوید که این مشکل را برطرف می کند.

مانیتور کامپیوتر را بررسی کنید : مشکلات ناشی از نمایش تصویر می تواند به جای کارت گرافیک مربوط به موضوع مانیتور باشد. با تعویض مانیتور احتمالا مشکل برطرف شود.

کارت گرافیک دیگری را تست کنید : اگر از کارت اختصاصی استفاده میکنید ، آن را با کارت دیگری با مشخصات مشابه این کارت جایگزین کنید اگر مشکل صفحه نمایش برطرف شود کارت گرافیک قدیمی شما نیاز به تعمیر کارت گرافیک یا تعویض دارد.

یکی از وسایل جانبی کامپیوترها که در صورتی که به مشکل بخورند، باید هرچه سریع تر برای رفع نیازهایمان، به تعمیر آن بپردازیم، پرینترها هستند. تعمیر پرینتر نیز مانند تعمیرات کامپیوتر و تعمیر کارت گرافیک که د بالا توضیح داده شد، نیازمند بررسی و عیب یابی تخصصی است و باید توسط متخصصان حاذق و مهندسان حرفه ای انجام پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تعمیر برند های مختلف گوشی

تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیر آیفون و سرویس آن توسط متخصص مسلط برسیستم عامل ios، در بهینه سازی عملکرد گوشی نقش پررنگی دارد. سرویس آیفون در دوره های زمانی مشخص، در آشنایی و تسلط در استفاده از بخش های نرم افزاری گوشی بسیار کمک کننده است. بهتر است خدمات تعمیرات آیفون خود را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ زیرا این متخصصان با قسمت های مختلف گوشی آشنایی کافی داشته، مهارت مورد نیاز برای انجام تعمیر گوشی آیفون را فرا گرفته اند و با بهره گیری از این مهارت ها اقدامات لازم برای تعمیرات گوشی اپل را انجام میدهند.

تعمیرات موبایل هواوی به صورت تخصصی

  • برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات قطعات آسیب دیده
  • جایگزینی قطعات آسیب دیده سخت افزاری با قطعات سالم و نمونه های 100% اورجینال آن ها
  • تعمیرات موبایل هواوی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش یا قاب
  • رفع مشکلات و اختلالات نرم افزاری مانند کند شدن دستگاه و یا هنگ کردن مداوم آن

در صورت وجود هرگونه اختلال در روند کار گوشی هواوی ممکن است مشکل از بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در تعمیر موبایل هواوی ، کارشناس در ابتدا باید دستگاه شما را عیب یابی کند و سپس هرکدام از اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود.

تعمیر گوشی تلفن شیائومی

سیستم عاملی که گوشی های شیائومی حمایت میکنند miui است، بس این گوشی ها از نظر نرم افزاری با بقیه گوشی های هوشمند متفاوت هستند پس در تعمیرات موبایل شیائومی باید نهایت دقت به کار گرفته شود و کارشناس مربوطه باید ماهر و مجرب باشد. قبل از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار مطمئن شوید که او بر تفاوت های جزئی اندروید و MIUI مسلط است. شما برای تعمیرات گوشی شیائومی میتوانید از خدمات تعمیر گوشی شیائومی درمحل، تعمیر گوشی شیائومی آنلاین و یا به صورت مراجعه به مراکز حضوری استفاده کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامی این نکات بر قیمت مهد کودک اردبیل تاثیرگذار هستند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد. با بررسی لیست مهد کودک کرج مناسب ترین مهدکودک را برای کودک خود انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.

 


:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()