نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

اما علاوه بر روان درمانی نقاشی کشیدن فواید دیگری برای کودکان شما نیز دارد. نقاشی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان نیز محسوب می شود. به عنوان مثال زمانی که شما نقاشی روباه را به فرزندان خود آموزش می دهید درواقع در حال آشنا کردن فرزندان خود با حیوان روباه هستید. همچنین می توانید زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی روباه است، شعر ها یا قصه های مربوط به روباه را برای او بخوانید. اینگونه اطلاعاتی که شما درباره ی روبان و سایر حیوانات به کودک خود منتقل می کنید بهتر در ذهن او باقی می مانند.

آموزش غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی روباه همراه باشد، بی شک تاثیر بسیار مطلوبی بر روی یادگیری کودک شما خواهد گذاشت. همچنین کشیدن نقاشی روباه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. رشدی که سایت وولک برای آن تلاش میکند. به عنوان مثال زمانی که کودک مشغول کشیدن نقاشی روباه خود می شود باید چندین الگو، طرح و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی نقاشی روباه برسد. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک از سن بسیار کم می شود. همچنین کودک زمانی که نقاشی روباه خود را به اتمام می رساند، این به پایان رساندن باعث تقویت اعتماد ب نفس در او نیز می شود.

تحقیقات روانشناسان و درمانگر های متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها یا بازی و سرگرمی هایی که به کار های هنری مربوط می شود مانند ترسیم نقاشی دوچرخه، در آینده افرادی خلاق تر و باهوش تری خواهند بود.

انجام فعالیت هایی مانند کشیدن نقاشی دوچرخه باعث می شود تا ذهن و خلاقیت فرزند شما به چالش کشیده شود و این کار باعث می شود تا کودک شما بیش تر فکر کند و این کار باعث می شود تا او فردی خلاق تر و باهوش تر شود. البته نقاشی کشیدن علاوه بر این که به رشد هوش و خلاقیت کودک شما کمک می کند خاصیت درمانی نیز دارد. به عنوان مثال اگر کودک شما از دوچرخه سواری می ترسد، می توانید با آموزش نقاشی دوچرخه به او و خواندن شعر ها و قصه های مربوط به دوچرخه در عین حال که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی دوچرخه است،َ به طور غیرمستقیم روی ترس او کار کنید و از میزان اضطراب کودک بکاهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

بهترین شیوه ها برای انتخاب سایت کودک

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟

رشد خلاقیت

کاردستی سادهخلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .در سایت وولک نمونه های ساده و زیادی از نقاشی و کاردستی وجود دارد.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین فیلم نقاشی کودکانه ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .دیدن عکس نقاشی زیبا موجب تشویق کودکان به کشیدن نقاشی میشود.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی کودکانه ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 سایت وولک به دلیل اهمیتی که به کار عملی کودکان و نقش این سرگرمی ها در رشد کودک میدهد. به منظور تسهیل و ایده دهی به جمع آوری بهترین ویدیو ها و آموزش های نفشای و کاردستی پرداخته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی کودکانه ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 

دومورد از فواید عالی نقاشی از نگاه سایت وولک به عوان یک فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان:

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی آسان کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

چرا توصیه مشیود در فصل تعطیلات با کودکان خود کاردستی آسان در خانه درست کنید؟ به علت فواید زیر

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

عکس نقاشی

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

وبسایت وولک در زمینه جمع آوری نمونه های نقاشی و کاردستی ساده و کاربردی بسیار خوب عمل کرده است و به علت اهمیتی که به رشد کودکان میدهد در انتخاب نمونه های خود دقت زیادی کرده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

شما با آموزش نقاشی دندانپزشک درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهدکودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی دندانپزشک یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی دندانپزشک فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی تلسکوپ استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی تلسکوپ کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی تلسکوپ می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی تلسکوپ را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی تلسکوپ باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود.

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. و جالب است بدانید که وولک به عنوان یک پلتفرم تخصصی کودکان، تمامی ویژگی های یک سایت کودکانه خوب را در خود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محببیت زیادی در بین کودکان داشته است. چرا که کودکان همواره به شناخت بیشتر اطراف خود علاقمند هستند و کشیدن نقاشی کودکانه به آن ها در مسیر افزایش اطلاعات اشان درباره ی محیط اطرافشان کمک می کند. اما از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقمند هستند، پدر و مادر ها باید با کمک گرفتن ازترفند های جذاب هوشمندانه بتوانند کودکان خود را به سمت کشیدن نقاشی کودکانه یا دیگر سرگرمی های مفید کودکانه جذب کنند. انتخاب یک طرح جذاب که به روحیات کودک شما نزدیک باشد و مطابق سلایق او باشد می تواند ترفندی هوشمندانه محسوب شود. به عنوان مثال ایده و طرح نقاشی تینکربل برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. چرا که تینکربل یکی از کارکتر های محبوب انیمیشنی در بین کودکان است.

کشیدن نقاشی پینوکیو یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری کمک بسیار زیادی به رشد بهتر شخصیتی و حتی جسمی کودکان می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی پینوکیو خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود.

همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. فیلم نقاشی پینوکیو که در وولک بارگزاری شده است، مراحل کشیدن نقاشی پینوکیو را با روشی بسیار ساده مخصوص کودکان آموزش می دهد. بنابراین شما می تواند از سن بسیار کم کودک، او را مشغول کشیدن نقاشی پینوکیو کنید و از این راه فرزند خود را از فواید کشیدن نقاشی های متنوع بچگانه بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم اگر قصد آشنا کردن کودکان خود با حیوانات بیش تری را دارید می توانید از روش نقاشی استفاده کنید. به همین دلیل است که نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان محسوب می شود. کودکان معمولا از سن بسیار کم به حیوانات علاقمند هستند و با آن ها رابطه ی خوبی دارند. بنابراین طرح نقاشی آفتاب پرست می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی آفتاب پرست یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

تغییر و تحول در سبک زندگی افراد باعث شده است تا سرگرمی ها، بازی ها و فعالیت کودکان امروزی نیز دچار تغییراتی شود و علایق و سلایق کودکان تغییر کند. کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها علاقمند هستند و نسبت به قبل کمتر به کشیدن نقاشی سرسره یا ساختن کاردستی می پردازند. به همین دلیل است که پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه اشتیاق و تمایل فرزندانشان را به انجام اینگونه فعالیت ها و سرگرمی ها مانند نقاشی کشیدن افزایش دهند. نقاشی کشیدن یکی از راه های دور کردن کودکان حتی برای ساعاتی از دنیای دیجیتال و مجازی است. از آن جایی که کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین با راه کار هایی ساده می توانید کودکان را به سمت نقاشی کشیدن جذب کنید. انتخاب یک طرح مناسب در اولین مرحله قرار دارد. پدر و مادر ها می توانند با انتخاب یک طرح مناسب و نزدیک به روحیات کودک خود او را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه متنوع و آموزشی برای کودکان میتوانید با محتواهایی که در وبسایت وولک هست، استفاده کنید. در وولک تعداد انبوهی از نقاشی ها و کاردستی ها وجود دارند، شعر و ها و آهنگ  و لالایی های متنوع و جذاب و آموزنده برای کودکان، و مقالات روانشناسی متعددی که به شما مادران و پدران عزیز کمک می کند تا فرزندان خود را راحت تر و بهتر تربیت کنید، همه در وولک هستند و به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی حباب باید طرح نهایی نقاشی حباب را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی حباب با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی حباب خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی حباب او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی حباب به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یافت. به همین علت است که سایت وولک همواره بچه ها را به کشیدن نقاشی تشویق میکند. برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کودکانه کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی کریستال کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

نقاشی زیباو ساده  کودکانه پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ نمونه های زیادی از کاردستی و نقاشی وجود دارد، این نمونه ها ساده و قابل  انجام است.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی کفش سیندرلا که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی کفش سیندرلا به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی کفش سیندرلا یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کفش سیندرلا از ویدیو سایت وولک است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کفش سیندرلا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کفش سیندرلا او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان دارد. از فواید جسمی کشیدن نقاشی پاندا می توان به تقویت عضلات دست اشاره کرد. درواقع کودکان که از سن بسیار کم مشغول کشیدن نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می شوند، در حال تقویت عضلات دستان خود هستند. از فواید نقاشی پاندا برای رشد عاطفی می توان به تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی اشاره کرد. کودکان هنگامی که نقاشی پاندا خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان خود نشان می دهند، این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مهم شخصیتی است که حتما باید از زمان کودکی به توجه شود.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

 آموزش نقاشیکودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد اما سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ یک سایت مناسب و مطمئن است.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان آموزش نقاشی کودکانه های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .در سایت وولک ایده های زیادی برای ساخت یک کاردستی ارزان و ساده وجود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

برای کشیدن نقاشی مایکروویو لازم است ماژیک و رنگ های متنوع داشته باشید. یکی از دلایلی که کودکان به نقاشی علاقمند هستند، استفاده از رنگ هاست. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید از ویدئوی فوق آموزش ببینید. آموزش نقاشی مایکروویو در وولک کاملا رایگان است و کودک شما را سرگرم می کند و بعد از آن نیازی نیست برای کلاس های آموزش نقاشی هزینه زیادی پرداخت کنید. نقاشی مایکروویرو در وولک کاملا ساده کشیده شده و به کودکان آموزش داده می شود. با ما همراه باشبد تا نقاشی مایکروویو را باهم تماشا کنیم.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

ویدئوی نقاشی پیراشکی را می توانید خودتان در وولک تماشا کنید و سپس برای کودک خود نقاشی پیراشکی را کشیده تا او از شما الگو برداری کند. برای اینکه کودک از پدر و مادر خود راحت تر و ساده تر می آموزد تا شخص دیگری که در ویدئو در حال آموزش است. برای اینکه کودک حس استقلال پیدا کند هم می تواندی ویدئو را برای او پخش کنید و از او بخواهید نقاشی پیراشکی را بکشد تا در نهایت حس خوبی به او دست دهد و شما نیز وظیفه تشویق او به کشیدن نقاشی پیراشکی و دیگر نقاشی ها را بر عهده خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

برای کشیدن نقاشی آهو به دلیل اینکه کشیدن نقاشی آهو آسان نیست بهتراست کنار فرزند خود باشید و او را راهنمایی کنید . با کشیدن نقاشی آهو کودکتان به حیوانات و زندگی حیوانات علاقمند می شوند . آهو در داستان ها همیشه مظلوم و مهربان واقع شده و برای کودکان چهره جذابی دارد به همین دلیل کشیدن نقاشی آهو نیز برای آنها خوشایند خواهد بود . به طور کلی کشیدن نقاشی کودکانه ساده آهو یا هر نقاشی دیگر برای کودکان منجر به یافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش می شود . آموزش نقاشی اهو به صورت ساده برای کودکان توضیح داده شده و برای اینکه به راحتی بتوانند آن را بکشند می توانید ابزار راحتی در اختیارشان بگذارید .  مثلا با قرار دادن مداد شمعی و آبرنگ به راحتی می توانند نقاشی آهو را بکشند . شما می توانید خودتان آموزش نقاشی آهو را ببینید و به فرزنتان بیاموزید زیرا کودکان از والدین خود بهتر یاد می گیرند و در ذهنشان هک می شود . راه دیگر آموزش نقاشی آهو این است که آن را بکشید و بگذارید کودکتان آن را رنگ آمیزی کند . نقاشی آهو به صورت ها مختلف ساده تا پیچیده در دسترس شماست و از لول ساده تا پیچیده را می توانید گام به گام به کودکان خود بیاموزید .

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند .

نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید. به طور کلی نقاشی کشیدن بسیار برای کودک مفید است خوشبختانه میتوانید انواع نقاشی هارا در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی راه آموزشی غیر مستقیم برای کودکان محسوب می شود. چرا که شما می توانید با نقاشی اطلاعات بسیار زیادی را به کودکان منتقل کنید. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هالووین به فرزند خود می توانید رسم و جشن هالووین را به او معرفی کنید. البته برای این که کودکتان به نقاشی کردن علاقه ی بیش تری پیدا کند باید با ترفند هایی خاص اشتیاق و تمایل او را به نقاشی کشیدن تقویت کنید.

یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلیقه و نزدیک به روحیات فرزند خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی هالووین می تواند برای کودکانی که روحیه ای هیجانی دارند و به فیلم و کارتون های ترسناک و هیجان انگیز علاقمند هستند، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

 برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی قصر کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

در سایت وولک نقاشی های زیادی وجود دارد که میتواند نمونه خوبی برای تشویق کودکان به این هنر باشد. این نمونه ها به صورت ویدیویی و با موضوعات مورد علاقه کودکان هستند. برای دیدن ویدیوهای آموزش نقاشی عالی این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی قصر است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی قصر می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی قصر خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی قصر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

در اوایل یادگیری ساختکاردستیباکاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشیساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. به عنوان مثال در سایت وولک نمونه های ویدیویی نقاشی بسیار خوبی وجود دارد. زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرحنقاشیکودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. اما بهتر است بدانید که تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک و روان درمانی نشان داده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و تفریح و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و درمانگران معتقد هستند که کودکان در دوره ی کودکی خود باید بیشتر به بازی و تفریح بپردازند تا آموزش های سخت و طاقت فرسا. برای دستیابی به نمونه های تصویری از نقاشی های ساده برای کودکان خصوصا مثل نقاشی حیات وحش میتونید به سایت وولک سری بزنید.

بنابراین آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازن

برای این که کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید علاقه و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن تقویت کنید. برای این که تمایل کودکتان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کنید در ابتدا باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودک شما همخوانی داشته باشید و با روحیه ی او سازگار باشد به کودک نشان دهید.

به عنوان مثال دختربچه ها اکثرا به رنگ صورتی علاقمند هستند ازین رو طرح نقاشی خوک صورتی رنگ می تواند برای آن ها چشم نواز و هیجان انگیز باشد. از این طریق شما با آموزش غیر مستقیم می توانید کودک خود را با نقاشی خوک با حیوان خوک آشنا کنید و رفته رفته فرزندتان را با انواع حیوانات آشنا کنید. ثابت شده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه اند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. همچنین نقاشی خوک می تواند به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک کند زیرا زمانی که کودک نقاشی خوک خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود. اگر کودکان به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشند، در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت آن ها بروز خواهد کرد. بنابراین با آموزش نقاشی خوک به فرزندتان شخصیت بهتری را در او پرورش دهید!

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی فیلم ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشی بر کودک:

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن طرح نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند.

برای خواندن موارد بیشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

 



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

 

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه سادهکه در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه سادهکه در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه سادهکه در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

 

دو نمونه از فواید نقاشی را بخوانید، برای دیدن بقیه فواید به سایت https://www.voolak.com/ مراجعه کنید.

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی ساده و زیبا پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

برای خواندن سایر فواید نقاشی و دیدن ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی های ساده میتوانید به سایت وولک سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی جدید ساده کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی های کودکانه می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

جستجوی سایتی مناسب مانند وولک در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی زنبور عسل

زنبور یکی از حشراتی است که نقاشی آن یا شخصیت کارتونی آن برای کودکان جذابیت زیادی دارد و برای کشیدن نقاشی آن معمولا وقت می گذارند. برای اینکه بتوانند راحت تر نقاشی زنبور عسل را بکشند می توانند به بخش کاردستی های وولک مراجعه کنند و نقاشی زنبور عسل به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است. کشیدن نقاشی زنبور عسل در وولک بسیار ساده توضیح داده شده، گاهی کشیدن یک نقاشی برای کودکان بسیار سخت است و گاهی لازم است پدر و مادر به آن ها کمک کنند یا از ابتدا همه چیز را به ان ها آموزش دهید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نقاشی را بکشند. اما نقاشی زنبور اگر به صورت زنبور واقعی کشیده شود، بدرد کودکان نمی خورد و حس شادی و نشاط به آن ها دست نمی دهد. اما کشیدن نقاشی زنبور عسل که در وولک در حال پخش است برای کودکان بسیار مناسب است.

نقاشی مریدا به صورت کاملا ساده کشیده می شود و برای کشیدن آن نیازی به کمک دیگران نیست و کودک به راحتی می تواند نقاشی مریدا را بکشد. نقاشی مریدا بسیار زیباست و کاملا هم طبیعی جلوه می کند. همین جلوه طبیعی ان باعث می شود تا کودکان از کشیدن و دیدن نتیجه نقاشی مریدا لذت ببرند. کشیدن نقاشی مریدا کاملا جذاب و دیدنی است و کودک می تواند آن را به دیگران هدیه دهد و با تشویق دیگران هم نشاط و اعتماد بنفس زیادی کسب کند.

نقاشی مریدا به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است و نتایج مثبتی نیز دارد. یکی از نتایجی که ویدئوی نقاشی مریدا می تواند داشته باشد، کم شدن هزینه های کلاس نقاشی است و حتی لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید و با تماشای ویدئوی نقاشی مریدا کودک شما یک نقاشی کودکانه را به صورت کامل آموخته و می تواند به بهترین شکل آن را بکشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی فیل

معمولا اکثر کودکان از کودکی با حیوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حیوانات خانگی نگهداری کنند، کودکان آن خانواده نیز به گذراندن اوقات فراغت خود با حیوانات علاقمند می شوند. همینطور کودکان از سن بسیار کم به در دست گرفتن مداد رنگی ها متفاوت و رنگ کردن و کشیدن الگو ها و طرح های بدون فکر قبلی و نامنظم علاقمند هستند زیرا نقاشی کشیدن یکی از راه های انتقال احساسات در کودکان است. در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ ده ها فیلم نقاشی کاربردی مرحله به مرحله برای کودک وجود دارد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است.

یکی از اهداف والدین این است که فرزندانشان از سنین بسیار کم شناخت بیشتر و بهتری از محیط پیرامون خود داشته باشند. کودکان نیز از همان ابتدای تولد به دنبال شناخت و آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود هستند. اما چگونه می توان اطلاعات بیشتری را به کودکان منتقل کرد؟ آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و آن ها از طریق بازی و سرگرمی موضوعات زیادی را یاد می گیرند.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی هشت پا کودک خود را با حیوانات آبزی و انواع ماهی ها آشنا کنید. کودکان از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگی و کاغذ و قلم علاقه دارند بنابراین این سرگرمی برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای یادگیری بهتر می توان هنگامی که کودک در حال ترسیم نقاشی هشت پا است، شعر ها و قصه های مربوط به هشت پا ها یا حیوانات آبزی دیگر را برای او بخوانید و از این طریق به یادگیری بهتر کودک خود کمک کنید و اطلاعات عمومی او را بالاتر ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی گنجشک یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودئک می تواند آن را بکشد. نقاشی گنجشک از جمله نقاشی هایی است که می توان در آن از رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کرد. نقاشی گنجشک به سادگی کشیده می شود و نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. از جمله نقاشی های کودکانه ای است که می توان در مدرسه و مهد کودک نیز ان را اموزش داد و در نهایت از کودکان بخواهید آن را برای شما بکشند. کودکان با کشیدن نقاشی گنجشک می توانند از برخی آموزش حیوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترین ها را نقاشی کنند و یا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بیشتری به نسبت همسالان خود داشته باشند.

برای تماشای ویدئوی نقاشی گنجشک در وولک می توانید از همین صفحه وارد شوید یا به بخش نقاشی ها وارد شده و همه نقاشی ها را دریافت کنید. تماشای نقاشی گنجشک در وولک به صورت رایگان و انلاین است و نیاز به کلاس نقاشی در این سایت از بین رفته پس با داشتن ویدئوهای نقاشی در این سایت دیگر نیازی به کلاس نقاشی برای کودکان وجود ندارد. با کمترین هزینه بهترین نقاشی ها را می توان در وولک تماشا کرد و یاد گرفت. با ما همراه باشید تا نقاشی گنجشک را به صورت انلاین در وولک تماشا کنید و به کودک خود به راحتی آموزش دهید. نقاشی علاوه بر جنبه آموزشی، جنبه سرگرمی نیز دارد.

کشیدن نقاشی پلنگ صورتی برای کودکان می تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ان ها شود و استعداد آن ها را شکوفا کند. برای اینکه به راحتی بتوانند هنری از خود نشان دهند می توانید نقاشی را کشیده و به او آموزش دهید که چگونه آن را رنگ آمیزی کند یا چگونه یک نقاشی پلنگ صورتی بکشد. برای کشیدن نقاشی پلنگ صورتی می توانید ویدئوی نقاشی پلنگ صورتی را از وولک دریافت و تماشا کنید. کودکان اهمیت و ارزش بالایی در زندگی دارند و با راهنمایی آن ها و نشان دادن مسیر درست به ان ها می توانید درست ترین و بهترین تربیت را برای آن ها زا عملی کنید. کار با کودکان و تربیت درست آن ها در این جاخمعه کار سختی است و سرگرم نگهدشاتن ان ها بسیار سخت تر. نقاشی پلنگ صورتی می تواند سرگرمی مناسبی برای کودکان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()