نقاشی میمون
نوشته شده توسط : nouri

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازند.

طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

پدر و مادر هایی که از سن بسیار کم شور و شوق انجام کار ها و فعالیت های هنری را در کودک خود افزایش می دهند و آن ها را به انجام کار های هنری تشویق می کنند در آینده فرزندانی باهوش تر و خلاق تری خواهند داشت. اما چگونه می توانید اشتیاق و تمایل فرزندان خود را به ساخت کاردستی افزایش دهید؟ در اولین مرحله باید طرحی جذاب و هیجان انگیز برای فرزند خود انتخاب کنید. طرح هایی که برای کودکان جذاب نباشد آن ها را تشویق به ساخت کاردستی کودکانه نخواهد کرد.

اما چرا کاردستی تلفن؟ کودکان امروزی از سن بسیار کم به انجام کار ها و فعالیت هایی که با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های موبایل انواع تلفن ها و کامپیوتر ها انجام می شود علاقه ی بسیار زیادی نشان می دهند. بنابراین طرح کاردستی تلفن می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای فرزندتان باشد. از جمله فواید کاردستی می تواند به خلاق تر شدن کودکان و تقویت قدرت خیال پردازی آن ها اشاره کرد.





:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: