مینی اسپیددام بی سیم
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین اسپید دام بی سیم با پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله Onvif و کارتSD TF / Micro ، NVR ،ispy ، پخشVc  و  تا 64 گیگا بایت کارت TF مجموعه ای از فناوری را یک جا در اختیار می گذارد. پشتیبانی از میکروفون دو طرفه صوتی با طیف مؤثر 49 فوت، وضوح تصویر  HD رنگی با دید در شب سیاه سفید و با وضوح  1920*1080پیکسل‌ تصویری با کیفیت را ارائه می دهد. 8 عدد لامپ های LED مادون قرمز 196 فوت به شما تصویری شفاف و با کیفیت در شب به شما ارائه می دهد. دوربین مینی اسپید دام وای فای یا دوربین ptz وای فای با لنز موتورایز و بزرگنمایی تصویری ۵x  برابر اپتیکال،
به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان با آنچه دوست دارید در تماس باشید. با یک فرآیند ساده راه اندازی از طریق اترنت دسترسی ایمن به جریان ویدیویی دوربین خود خواهید داشت. هیچ گاه پخش زنده فیلم با کیفیت ۱۰۸۰پیکسلHD  به طور مستقیم از دستگاه تلفن همراه و  پخش فیلم با برنامه CAM HI موجود در iOS  و دستگاه های Android و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD 128G را از دست ندهید. دوربین مداربسته مینی اسپید دام بیسیم به صورتی طراحی و ساخته شده است. که هم برای محیط های بیرونی و داخلی مناسب است . ابعاد این محصول ۲۲۶x190x133mm  می باشد . که قابل نصب و استفاده در محیط های کوچک داخلی هم می باشد.

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. ردیاب خودرو مگنتی برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد. دوربین مارکت برای ارائه خدمات و آشنا کردن شما با محصولات آماده خدمت رسانی است .





:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: