نقاشی کودکانه
نوشته شده توسط : nouri

 

کشیدن نقاشی کودکانه تاثیرات متعددی روی ذهن بچه ها دارد. بعضی از کودکان برای آموزش و یادگیری نقاشی ها علاقمند به دیدن فیلم های آموزشی هستند و برای بعضی دیگر از آن ها دیدن عکس نقاشی به عنوان الگو کفایت می کند و دوست دارند مراحل کشدن نقاشی کودکانه را خودشان در ذهنشان ترسیم کنند و به نقاشی کشیدن مشغول شوند.

بعضی از تاثیرات نقاشی کودکانه را باهم بررسی می کنیم:

بالارفتن تمرکز کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه: نقاشی کودکانه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و بالا رفتن تمرکز ذهنی آن ها در کودکی و به خصوص در بزرگسالی، تاثیرات فوق العاده ای دارد.

ایجاد هماهنگی میان اعضای بدن: نقاشی کودکانه به ایجاد هماهنگی میان دست و ذهن کمک می کند. هم چنین اگر کودکی دچار نارسایی این هماهنگی میان اعضای بدن خود باشد، در تمرینات نقاشی می توانید هر چه زودتر این مشکل را برای او حل کنید. هم چنین هرچه هماهنگی اعضای بدن بیشتر باشد، توانایی حل مسئله نیز بیشتر در کودک شما تقویت می شود.
تاثیر بسیار زیاد نقاشی کودکانه در اعتماد به نفس کودکان: عکس العمل های بزرگسالان به نقاشی کودکان تاثیر بسیار زیادی در ساختار اعتماد به نفس کودکان دارد. لدا بهتر است سعی کنید با انرژی های مثبت، به افزایش اعتماد به نفس فرزند خود کمک کنید.

تقویت تخیل در کودکان: نقاشی های کودکانه قوه تخیل کودکان را تقویت می کنند؛ کودکان با کشیدن تخیلات و تصورات خود روی کاغذ یا بوم، به بزرگترها کمک می کنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسیر رشد کمک کنند. به عنوان مثال کشیدن نقاشی خانواده همراه با اعضای بیشتر به ما کمک می کند تا بفهمیم کودک به داشتن خواهر یا برادری در کنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشی کودکانه از او بپرسید که هدف و قصد او از کشیدن نقاشی چه بوده تا از ذهنیات او بهتر و بیشتر آگاه شوید.

دیدن ویدیوهای آموزشی نقاشی های کودکانه، هم کودکان را به کشیدن نقاشی های متفاوت تشویق می کند و هم ایده های جدیدی را به ذهن کودکان برای کشیدن نقاشی اضافه می کند. ویدیوهای آموزش نقاشی توت فرنگی، آموزش نقاشی اسب یا حیوانات دیگر، و یا عکس و پوستر های نقاشی های متعدد، ایده های بسیار خوبی را به ذهن کودکان اضافه می کند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان می شود.

برای دیدن ویدیوهای جذاب آموزش نقاشی کودکانه و ایده های جدید برای نقاشی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی http://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: