موسیقی کودکانه فارسی
نوشته شده توسط : nouri

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: