کاردستی اسب
نوشته شده توسط : nouri

کاردستی اسب، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

حیوانات همیشه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز بوده اند همیشه شناختن آنها و دانستن بیشتر در مورد آنها برای بچه ها جذاب است بعضی از خانواده ها که حیوان خانگی دارند این حس بیشتر در آنها وجود دارد چون بیشتر به حیوانات نزدیک هستند کودکانی که در روستا یا مزرعه زندگی می کنند هم همینطور آنها می توانند از نزدیک حیوانات اهلی مانند اسب، گاو، گوسفند را ببینند و با فواید و نحوه زندگی آنها آشنا شوند. اگر فرزند شما هم به حیوانات علاقه دارد یکی از راه های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به او استفاده از کاردستی است. کاردستی علاوه بر اینکه سرگرم کننده است کاربرد آموزشی هم دارد. در ویدئویی که در این صفحه قابل مشاهده است نحوه ساختن کاردستی اسب آموزش داده شده است اگر فرزند شما هم به حیوانات و نحوه زندگی آنها علاقمند است می توانید کاردستی اسب را برای او درست کنید و ضمن درست کردن کاردستی او را با کاربردها و نحوه زندگی اسب هم آشنا کنید.

کاردستی علاوه بر اینکه می تواند ذهن و چشم کودک را درگیر خود می کند مهارت های زیادی را نیز در کودک ارتقا می دهد. کودک برای ساختن کاردستی باید بین دست، چشم و ذهن خود هماهنگی ایجاد کند و بتواند از مهارت های حرکتی خود کمک بگیرد برای پیدا کردن راه حل مشکلاتی که با آنها مواجه می شود خلاقیت داشته باشد و از تلاش کردن برای رسیدن به هدف که همان ساختن کاردستی است دست برندارد.

نکته مهمی که در ساخت کاردستی اسب یا هر کاردستی دیگری وجود دارد این است که اگر نتیجه مانند آن در ویدئوهای اموزش کاردستی می بینید نبود هرگز کودک را سرزنش نکنید زیرا کودک انگیزه خود را برای تلاش کردن از دست می دهد بهتر است اگر نتیجه چندان دلخواه شما نبود ابتدا کودک را برای تلاشی که کرده تشویق کنید سپس راه بهتر شدن نتیجه را برای او توضیح دهید  تا در دفعات بعدی بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

نکته ای که در ساخت کاردستی اهمیت زیادی دارد این است که این کار باید حتما با حضور یک بزرگتر انجام شود زیاد وسایلی مانند قیچی و چسب که در ساخت کاردستی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به بچه ها آسیب برسانند پس حتما حضور یک بزرگتر در زمان تجربه ساخت کاردستی ضروری است ضمنا شما میتوانید برای اینکه مراحل ساخت کاردستی را برای بچه ها جذاب تر کنید از قصه هم استفاده کنید مثلا در مورد ساخت کاردستی اسب می توانید داستین برای کودک تعریف کنید که شخصیت اصلی آن یک اسب باشد تا جذابیت بیشتری برای کودک داشته باشد

موضوع قصه های زیر در سایت وولک اسب است می توانید از این قصه ها هم استفاده کنید.

قصه صوتی اسب مغرور

قصه کودکانه اسب و حلزون

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده ی بقیه ویدیو های کاردستی کودکانه به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 





:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: