تعمیر کامپیوتر
نوشته شده توسط : nouri

کامپیوترها جزیی جدا نشدنی از زندگی تک تک ما هستند، از دریچه کامپیوتر است که بسیاری از فعالیت های زندگی و کاری خود را انجام می دهیم پس در صورت خرابی تعمیر کامپیوتر هم از خدماتی است که همه ما به آن نیاز خواهیم داشت. کامپیوتر در حالت کلی به دو قسمت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند رم، هارد، مادربرد کارت گرافیک و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیر کامپیوتر نیاز خواهیم داشت.

بسیاری از کارت های گرافیکی دارای یک فن سینک گرمایی هستند که به آنها وصل می شود و گرما را از پردازنده کارت گرافیک دور می کند . قبل از اینکه به دنبال تعمیر کارت گرافیک یاجایگزینی آن باشید ، باید نوع پنکه سینک را که از کارت گرافیک محافظت می کند را بررسی نمایید. کامپیوتر را باز کنید و با دقت مشخص کنید که فن کامپیوترتان جدا میشود. اکثر کارت گرافیک ها ممکن است در اثر گرما منفعل و به کلیپ ها وصل شوند یا به داخل پست ها پیچ بخورند یا به یک محفظه با پیچهای کوچک که فن را در جای خود نگه می دارد  پیچیده شده باشند. هنگام بررسی فن باید نحوه اتصال فن را به کارت گرافیک نیز مشخص کنید. بسیاری از کارت گرافیک ها از یک کانکتور دو یا سه پین ​​برق شبیه به کابل فن کیس استفاده می کنند که به خود کارت گرافیک متصل می شود که باید از فن جداسازی شود  اگر فکر می کنید فن قابل جدا سازی است ، ترفند واقعی تعویض مناسب فن را پیدا کنید.. می توانید برای تعمیر کارت گرافیک از متخصصان دیجی بان کمک بگیرید.

 دیجی بان از سال 89 یعنی حدود ده سال است کار و زندگی ما رفع کردن مشکلات شماست. امیدواریم هیچ وقت برای شما مشکلی پیش نیاد ولی اگراومد ما هستیم. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: