نقاشی هالووین
نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی راه آموزشی غیر مستقیم برای کودکان محسوب می شود. چرا که شما می توانید با نقاشی اطلاعات بسیار زیادی را به کودکان منتقل کنید. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هالووین به فرزند خود می توانید رسم و جشن هالووین را به او معرفی کنید. البته برای این که کودکتان به نقاشی کردن علاقه ی بیش تری پیدا کند باید با ترفند هایی خاص اشتیاق و تمایل او را به نقاشی کشیدن تقویت کنید.

یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلیقه و نزدیک به روحیات فرزند خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی هالووین می تواند برای کودکانی که روحیه ای هیجانی دارند و به فیلم و کارتون های ترسناک و هیجان انگیز علاقمند هستند، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

 برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی قصر کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

در سایت وولک نقاشی های زیادی وجود دارد که میتواند نمونه خوبی برای تشویق کودکان به این هنر باشد. این نمونه ها به صورت ویدیویی و با موضوعات مورد علاقه کودکان هستند. برای دیدن ویدیوهای آموزش نقاشی عالی این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی قصر است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی قصر می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی قصر خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی قصر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: