اسم دخترانه اسلامی
نوشته شده توسط : nouri

 اسم دخترانه اسلامی / اسم پسر لاکچری / voolak.com

 

دنیای اسامی ایرانی به تنهایی بسیار گسترده و وسیع می باشد. حال تصور کنید علاوه بر این اسامی جذاب و زیبای ایرانی، تعداد فراوانی اسامی اسلامی و مذهبی نیز به آنها اضافه شود. مسلما گزینه ها و حق انتخاب های پدران و مادران بسیار بیشتر از سابق خواهد بود ولی در عین حال انتخاب نیز به همان اندازه دشوار خواهد شد. تعداد زیادی اسامی ترکیبی بین اسامی دخترانه ایرانی و اسم دخترانه اسلامی وجود دارد که امروزه در جامعه با انواع آن آشنایی پیدا کرده ایم. با ترکی اسم دخترانه اسلامی با یک اسم اصیل دخترانه ایرانی کودکان می توانند درعین داشتن دو اسم مختلف، با حفظ اصالت ایرانی خود یک اسم مذهبی و زیبا نیز داشته باشند.

همین امر برای اسامی پسرانه نیز صدق می کند. امروزه نام های پسرانه و دخترانه لاکچری متعددی در جامعه وجود دارد که مطمئنا هر روز یکی از آنها را در خیابان و یا اماکن عمومی دیگر خواهیم شنید. پدران و مادران می توانند به عنوان مثال در کنار انتخاب یک اسم پسر لاکچری، یک اسم مذهبی نیز برای او انتخاب کنند تا بار معنوی و معنایی اسم کودک را چند برابر بالاتر ببرند.

برای آشنایی با اسامی و معانی آنها، راه های مختلفی وجود دارد. استفاده از کتاب های اسم های ایرانی و معانی آنها، یک روش قدیمی و سنتی است که شاید امروزه اشخاص بسیار کمی از آن استفاده کنند. سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای انتخاب اسم پسر لاکچری از میان هزاران اسم پسر و یا انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی از بین اسامی زیبا و با معنای مذهبی، استفاده از خدمات سایت های آنلاین و جستجو در اینترنت می باشد. سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستند که می توان از مطالب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. یکی از این سایت ها که می توان به آن اشاره کرد، سایت وولک می باشد. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت آموزشی و خدماتی است که اطلاعات و مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. قصه شب به صورت متنی و تصویری، آموزش های ساخت کاردستی های جذاب و نقاشی های منحصر به فرد و ... از جمله مطالب مفیدی هستند که در سایت وولک وجود دارند.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: