نام پسر / اسم پسر شیک / وولک
نوشته شده توسط : nouri

نام پسر / اسم پسر شیک / وولک

 

انتخاب اسم کودک، یکی از دغدغه های همیشگی پدران و مادرانی است که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند. هر چند کودک نیز داشته باشند ، همچنان انتخاب اسم برای کودک جدید همانند اولین تجربه آنها دشوار و چالش بر انگیز خواهد بود. انتخاب یک نام پسر یا اسم دخترانه از میان تنوع بالای اسامی ایرانی کاری بسیاری سخت تر از آن است که بنظر می آید. انتخاب یک اسم پسر شیک شاید کاری بسیار سخت تر و چالش بر انگیز به نظر آید اما در عوض والدین مطمئن خواهند بود که کودکشان در آینده از اسمی که برای او انتخاب شده است رضایت کامل را دارد. راه های کمکی متنوعی پیش روی والدین وجود دارد که از میان آنها می توانند هر کدام که برای آنها متناسب تر است را انتخاب کنند.

یکی از این راه ها استفاده از کتاب های اسم ایرانی می باشد. در این روش قدیمی که شاید امروزه کمتر کسی از آن استفاده کند ، تمامی اسامی دختر و نام پسر به صورت لیست و همراه با معانی و ریشه آنها ذکر شده اند. این روش به نسبت روش دیگر که در ادامه معرفی خواهیم کرد ، دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. از مزیت های استفاده از این روش برای انتخاب نام پسر و نام دختر می توان به این مورد اشاره کرد که در طول فرآیند جستجو ، والدین می توانند با اسامی بیشتری آشنا شوند و شاید یکی از آنها بیش از اسمی که مد نظر دارند نظرشان را جلب کند. اما بزرگترین عیب استفاده از این روش ، زمان بر بودن آن است. پدران و مادران باید زمان زیادی را صرف مرور اسامی و معانی موجود در کتاب کنند.

اما یک روش ساده تر و بسیار سریع تر نیز وجود دارد. استفاده از اینترنت و مطالب موجود در سایت های کودکان یک راه کمکی برای پدران و مادران است که می توانند در هر زمان و هر مکانی از آن استفاده کنند. یکی از سایت هایی که می تواند در این مورد به پدران و مادران کمک کند ، سایت وولک است. سایت وولک را می توان به عنوان سایت کودک و نوجوان توصیف کرد. اما در کنار مطالب و آموزش هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ، بسیار از محتواها نیز مخصوص به پدران و مادران تهیه شده اند. از جمله این مطالب که به پدران و مادران کمک می کنند در زمینه اسم و معانی آنها می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: