آهنگ کودکانه صوتی وولک
نوشته شده توسط : nouri

آهنگ کودکانه صوتی
وولک

آهنگ های کودکانه کمک زیاید به رشد کودک میکنند و برای او بسیار مفید هستند. چرا که حواس شنیداری کودک را درگیر میکنند و ذهنم فعال کودک به تحلیل داده های ورودی میپردازد و تمام لغات و مفاهیم آهنگ در مغز کودک حک میشود. به نظر میرسد حالا متوجه شده اید که چرا کارشناسان کودک، کودکان را از شنیدن محتواهایی که مناسب سن آن نیستند منع میکند. فک کنید که کودک شما به جای گوش دادن به آهنگ کودکانه صوتی و مفاهیمی همچون کمک، همدلی، تلاش و ... به محتواهایی مثل آهنگ های دکتر و سمیه گوش کند و با مفاهیم خارج از سنش آشنا شود و به آنها توجه کند!!! و به تفکر در آن خصوص بپدازد و دایره لغاتش در آن زمینه ها گسترده شود. هیچ پدر و مادری این را نمیخواهد. هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. یادگیری همراه با آهنگ کودکانه شاد ، مغز کودک را برای یادگیری در زمان مدرسه آماده می کند .اما قبل از آن هم میتوانید در سایت هایی مثل وولک به او کمک کنید آهنگ گوش کند و حفظ کند.
جنبش های فیزیکی که در هنگام خواندن آهنگ کودکانه صوتی ایجاد می شود کودک شما را از لحاظ جسمی قدرتمند می کند و به نوعی با این روش یعنی پخش ترانه کودکانه شاد می توانید موجب ورزش کردن او شوید .
با دانلود ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود به حفظ آرامش او کمک می کنید . کودک با گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه بی کلام می تواند به راحتی بخوابد یا با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام از خشم کودک خود جلو گیری می کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: