دانلود آهنگ کودکانه وولک
نوشته شده توسط : nouri

دانلود آهنگ کودکانه
وولک

 

 

آهنگ ها و شعر های کودکانه میتوانند جایگزین آهنگ های بدی شوند که کودکان میگذارند و حفظ میکنند آهنگ هایی که تاثیر منفی به روی آنها دارند و باعث بد آموزی میشود و آنها را زود تر از موعد با مفاهیمی همچون روابط آزاد خارج از ازدواج، مشروبات الکلی و بی بند و باری آشنا میکند. همه بچه ها نیاز به شادی دارند و میتوانید برای آنها آهنگ های کودکانه مناسب سنشان بگذارید.

صدا یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد ذهنی کودک است و ایجاد صدا ، آواز ، ترانه یا حتی صداهای گوش خراش، ذهن کودک را به خود مشغول می کند . حال ما می خواهیم به جنبه مثبت صدا یعنی موسیقی و ترانه کودکانه شاد بپردازیم و تاثیرات آن را بر ذهن کودک بررسی کنیم . بسیاری از آموزه هایی که از کودکی به یادگار داریم بدون توجه به معنی آن ها تنها به دلیل ریتم و آهنگ کودکانه ای که داشته اند در ذهن ما باقی مانده اند و به همین دلیل همچنان ان ها را به یاد داریم . مثلا یادگیری الفبا با کلیپ آهنگ کودکانه که از کودکی والدینمان به ما آموزش داده اند هیچگاه از ذهنمان پاک نمی شود. برای دانلود آهنگ کودکانه میتوانید به سایت وولک سر بزنید. سایتی مخصوص کودکان دلبند شما و بر ای شمایی که به رشد کودک خود اهمیت میدهید و به عنوان والدین نگران کودک خود هستید.م سایت وولک کمک میکند استعداد های کودک شما در چارچوب درست رشد کند. با قصه های کودکانه و آهنگ های کودکانه و شعر و کاردستی. فصه های کودکانه وولک همه زیر نظر رواشناس کودک و بدون بدآموزی نوشته میشوند. آهنگ های کودکانه و شعر های کودکانه وولک نیز متناسب با سن او هستند.

کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: