دوربین شیائومی بی سیم گردان
نوشته شده توسط : nouri

دوربین شیائومی بی سیم گردان/ دوربین مارکت / دستگاه NVR4216HS-4KS2L

 

با افزایش خطراتی که روزانه جان و مال مردم را تهدید می کند، استفاده و تقاضا برای سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته نیز نسبت به سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده اند. به سادگی می توان حس کرد مردم از طریق نصب و استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی، سعی در افزایش حس امنیت و حفاظت برابر خطرات را دارند. البته، استفاده از این سیستم ها در حفاظت برابر خطرات بسیار موثر هستند. همین امر مردم را به استفاده از مدل های متنوع سیستم های امنیتی ترغیب می کند. سیستم های امنیتی که شامل دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته بیسیم، دزدگیر اماکن و ... می شود را با توجه به نیاز و مورد استفاده، می توان تهیه کرد. هرچند، در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. آنها می توانند شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، راهنمایی کنند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید برای تهیه انواع سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته همانند دوربین شیائومی بی سیم گردان و در کنار آن دستگاه ان وی آر مورد نیاز برای دوربین های مدار بسته آنالوگ، به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه ان وی آر که در بالا به آن اشاره کردیم، یک وسیله تحت شبکه است که قابلیت ثبت و نگهداری از اطلاعات ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته، استفاده می شود. از جمله بهترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار، می توان به دستگاه NVR4216HS-4KS2L محصول شرکت داهوا اشاره کرد.این دستگاه که توانایی پشتیبانی از نصب 2 هارد با ظرفیت 6 ترابایت را برخوردار است، دارای 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته تحت شبکه است.

دوربین شیائومی بی سیم گردان نیز یکی از محصولات سری بیبی کم های شرکت شیائومی می باشد. دوربین شیائومی بی سیم گردان قابلیت اتصال از طریق وایفای به اینترنت را دارد و تصاویر ضبط شده را بر روی تلفن همراه و یا کامپیوتر می تواند ارسال کند.

هر دو دستگاه دوربین شیائومی بی سیم گردان و NVR4216HS-4KS2L در سایت دوربین مارکت موجود است.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: