نقاشی اسب دریایی
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی اسب دریایی / نقاشی گیلاس / نقاشی

 

یکی از ترفند های هوشمندانه که می توانید کودکان خود را به کشیدن نقاشی جذب کنید و آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای تکنولوژی دور کنید، انتخاب یک طرح جذاب و مناسب برای کودکتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی اسب دریایی می توانید کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. چرا که کودکان همواره به دنبال آشنایی و شناخت بیشتر محیط اطراف خود هستند. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اسب دریایی، حیوان اسب دریایی را به آن ها معرفی کنید و از آن جایی که اسب دریایی یکی از کارکتر های محبوب در بین کارتون ها و انیمیشن های کودکانه است، طرح نقاشی اسب دریایی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

همچنین کشیدن نقاشی های متنوع بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در کودک شما تقویت می کند یا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او ایجاد می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. به عنوان مثال کودک شما با کشیدن نقاشی گیلاس یا نقاشی های کودکانه ی دیگر از میوه های متنوع از سن کم می تواند با انواع میوه ها آشنا شود و از این راه اطلاعات او نیز افزایش پیدا می کند.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد.





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: