نقاشی پنگوئن
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی پنگوئن / نقاشی مادر / کاردستی

 

همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پنگوئن می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی پنگوئن طرح نهایی نقاشی پنگوئن را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی مادر می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی مادر طرح نهایی نقاشی مادر را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: