دوربین شبکه داهوا
نوشته شده توسط : nouri

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا، یکی از محصولات تولید شده توسط برند داهوا است. همانطور که حدس می زنید، دوربین شبکه داهوا از فناوری IP و بستر  شبکه برای انتقال تصاویر و داده ها استفاده می کنند. این محصولات قادر به ارائه تصاویر بسیار با کیفیتی است اما در مقایسه با دوربین های مداربسته HDCVI قیمت بالاتری دارد. انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب روندی با اهمیت و نسبتا پیچیده است و مستلزم در نظر گرفتن مواردی نظیر بودجه، کیفیت تصویر مورد نیاز، سهولت نصب و راه اندازی و … می باشد.

دوربین تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW1230SP

دوربین داهوا HDW1230SP  ثابت با وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی با انتخاب گزینه لنز زاویه 2.8 میلی متر را ارائه می دهد. ترکیبی زیبا و زیبایی این دوربین در کنار مجموعه ای از راه حل های نصب آسان ، گزینه ای عالی برای انواع برنامه های کوچک تا متوسط ​​با قیمت مناسب انتخاب عالی را ارائه می دهد. یک فیلتر برش IR مکانیکی روزانه و شبانه ، این دوربین را برای برنامه هایی با شرایط نوسان نور ، ارائه تصاویر رنگی در طول روز و به طور خودکار با تاریک شدن صحنه به حالت تک رنگ تبدیل می کند. با روشنایی IR ، تصاویر دقیق را می توان در نور کم یا تاریکی کامل ضبط کرد. فناوری IR هوشمند دوربین داهوا DH-IPC-HDW1230SP برای جبران فاصله یک شی با شدت LED های مادون قرمز دوربین تنظیم می شود. فناوری IR هوشمند از نزدیک شدن دوربین به دوربین های LED جلوگیری می کند. روشنایی مادون قرمز دوربین یکپارچه دوربین در محیط های کم نور تا 30 متر عملکرد بسیار بالایی را ارائه می دهد .

دوربین داهوا HFW4431TP

داهوا در سال 2002 میلادی کار خود را شروع کرد و هم اکنون از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته در سراسر جهان میباشد. دوربین داهوا HFW4431TP  با ظاهری مستطیل (بدنه آلومینیومی ) دارای استاندارد بین المللی ISO9001 میباشد. این دوربین مداربسته با پایه مقاوم کروی به آسانی می توان وزن سنگین دوربین را تحمل کرد. دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW4431TP-S-S4 در رده دوربین های آنالوگ از حسگر 1.3inch اینچ (cmos) استفاده میشود که وضوح تصاویر خوبی دارد و با سیگنال های PAL و NTSC تصویر را با ابعاد 3840* 2160 نمایش میدهد. کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل وضوح تصویر و شفافیت در حد رزولیشن ۴k و لنز آن 3.6mm ثابت (8mm, 6mm, 12mm optional) میباشد. دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW4431TP-S-S4 در حالت دید در شب میتواند تا حدودا 80 متر را پوشش دهد. در این دوربین مدار بسته 4 مگاپیکسل از IR SMART برای جلوگیری سفیدی بیش از اندازه تصاویر استفاده شده است. این دوربین های امنیتی در دمای بین 30 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر به طور کامل فعال میباشد. به همین دلیل برای استفاده در محیط های مختلف مناسب است.تکنولوژی خوبی که داهوا در این مدل استفاده کرده است POC نام دارد که صدا و دیتا و تصویر و برق مورد نیاز را با یک کابل کواکسال قابل انتقال می کند. دوربین مدار بسته ارزان قیمت داهوا DH-IPC-HFW4431TP-S-S4 از استاندارد IP67 استفاده کرده است که در برابر گرد و غبار و آب و هوای بارانی و فضای باز قابل نصب می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: