نقاشی عروس دریایی
نوشته شده توسط : nouri

 

برای این که اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن افزایش یابد باید طرحی جذاب را به آن ها برای ترسیم کردن پیشنهاد کنید. چرا نقاشی کوکی را به کودکان آموزش دهیم؟ معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

به عنوان مثال نقاشی کوکی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی کوکی است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی کوکی خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت https://www.voolak.com/  مراجعه کنید.

برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا با روحیات او سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی عروس دریایی می تواند برای کودکان طرحی بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد چرا که معمولا عروس دریایی در اکثر کارتون ها و انیمیشن های مخصوص کودکان حضور دارد. برای این که کودکان هنگام کشیدن نقاشی عروس دریایی لذت بیش تری ببرند می توانید قصه ها یا شعر های کودکانه ی مربوط به نقاشی عروسی دریایی را برای آن ها بخوانید.

همچنین کشیدن نقاشی عروس دریایی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان از نظر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و حتی جسمی دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی عروس دریایی می کند باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی عروس دریایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی بالا یکی از ویژگی کودکان باهوش است. زمانی که کودک نقاشی عروس دریایی را به پایان می رساند اعتماد به نفس در شخصیت کودک افزایش می یابد.





:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: