داهوا
نوشته شده توسط : nouri

 

داهوا تکنولوژی در سال 2001 در حوزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مدار بسته ) به صورت تخصصی آغاز به کار نمود .

داهوا تکنولوژی اولین شرکتی در چین است که دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال یا DVR هشت کانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید سرمایه گذاری گسترده ای نموده‌ است.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دوربین هایک ویژن hikvision  توسط یک شرکت چینی تولید شده و در سال‌های اخیر توانسته به یکی از پرفروش‌ترین محصولات و تجهیزات امنیتی بخصوص در حوزه دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته شود. تنوع محصولات، طراحی خاص، کیفیت ساخت و استفاده از بهترین لنزها و دوربین‌ها همگی نقش اساسی و مهمی در کیفیت این برند و شناخته شدن آن در بازار جهانی داشته‌اند. شما می توانید برای خرید انواع دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

خیلی از افراد برای افزایش ایمنی و نظارت بر اماکن خود ترجیح می دهند که از دوربین های مداربسته کمک بگیرند. خیلی از این افراد برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به مغازه ها و شرکت های فعال در این زمینه مراجعه می کنند و در نهایت یک سیستم کامل نظارت تصویری برای محیط خود خریداری و نصب می نمایند.

در کشور ما متاسفانه خرید کردن به این روش همراه با ریسک زیاد است چرا که ممکن است محصول خریداری شده اصلا پاسخگوی نیاز ما نباشد و یا اینکه برای آن محصول هزینه ای بالاتر از ارزش واقعی آن پرداخت نموده ایم.

برای پرهیز از این گونه ریسک ها “ راهنمای خرید دوربین مداربسته ” از سایت دوربین مارکت پیشنهاد می کنم.





:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: