نقاشی کره زمین
نوشته شده توسط : nouri

نقاشی کره زمین / نقاشی ویلچر / https://www.voolak.com

 

به عنوان مثال اگر پسر بچه ای پرخاشگر دارید می توانید طرح نقاشی کره زمین را با او اجرا کنید و در حین کشیدن نقاشی کره زمین با او همصحبت شوید تا کودک بتوانند احساساتش را با شما درمیان بگذارد. زیرا یکی از ویژگی کودکان پرخاشگر این است که آنا نمی توانند احساسات خود را به راحتی بیان کنند بنابراین کشیدن نقاشی کره زمین یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که توسط درمانگر پیشنهاد شود می تواند به فرزند شما در مسیر صحبت درباره ی نگرانی ها و احساساتش کمک کند.

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد.

کشیدن نقاشی ویلچر یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی نیز کمک می کند. چرا که باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک شما می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی ویلچر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در او یعنی افزایش اعتماد به نفسش می شود.

همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی ویلچر یا هر نقاشی کودکانه دیگری است باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی ویلچر نزدیک شود. بنابراین در این مسیر ویژگی تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود و شخصیتی مستقل تر پیدا می کند. همین الان با آموزش نقاشی ویلچر را در وولک به نشانی https://www.voolak.com  کودکان را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: