کاردستی گاو
نوشته شده توسط : nouri

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .

 





:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: